اجتماعی

مردم غزه براساس وعده الهی پیروز خواهند شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم گفت: به طور حتم وعده خداوند در قرآن کریم در زمینه نجات مومنان، در حق مردم مظلوم غزه هم محقق خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری “خبر قشم”، سرهنگ پاسدار حجت امیری کیا در جمع خبرنگاران بمناسبت هته بسیج (29 آبان تا 5 آذر ماه)، اظهار داشت: دنیا این روزها با سکوت مرگبار مجامع بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر، شاهد کشتار انسانیت در غزه است.
وی ادامه داد: رژیم کودک کُش صهیونیستی بدون نگرانی از مجامع بین‌المللی، در حال انجام وحشیانه ترین جنایات جنگی است.
به گفته فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم، تاکنون بیش از 12 هزار زن و مرد و کودکان بیگناه در حملات گستاخانه صهیونیست‌های جنایتکار به شهادت رسیده‌اند و اقدامات این رژیم کودک کُش نشان داد که راه فرعون همچنان ادامه دارد.
او تصریح کرد: به طور حتم همانطور که با عنایت الهی فرعون کودک کُش به سزای اعمال خود رسید، اسرائیل غاصبی که به جان کودکان رحم نمی‌کند هم به زودی گرفتار خواهد شد.
امیری‌کیا با تبریک میلاد حضرت زینب (س) از وی به عنوان بزرگتیرن و موثرترین خبرنگار تاریخ بشریت یاد کرد که با جهاد تبیین توانست جنایت یزید و یزیدیان را برای جهانیان روشن کند.
به گفته وی، خبرنگاران باید در شرایط کنونی، از هنر قلم و نگارش خود برای معرفی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان‌ها، خانه‌های غیرنظامیان، مدارس و کمپ‌ها و مهمتر از همه کشتار کودکان بی‌گناه استفاده کنند.


او با گرامیداشت هفته بسیج، از برگزاری بیش از 100 برنامه بمناسبت این رویداد در نقاط مختلف شهرستان قشم خبر داد و از برپایی نمایشگاه ویژه هفته بسیج، افتتاح جشنواره‌های ورزشی، یادواره شهدا و مراسم پیاده روی خانواده به عنوان برنامه‌های ویژه این هفته نام برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا