گردشگری

عضو هیات مدیره جامعه هتلداران کشور وارد قشم شد

با حضور جمعی از هتلداران، جامعه فعالین حوزه گردشگری عبدالباسط رضوانی، عضو هیات مدیره جامعه هتلداران کشور، وارد قشم شد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، نماینده قشم و عضو هیات مدیره جامعه هتلداران کشور پس از ورود به قشم و در جمع خبرنگاران گفت:دفاع از حقوق هتلداران در مناطق آزاد، تقویت تشکل های منطقه ای و استانی، تهیه و تدوین برنامه های کوتاه ، میان و بلند مدت برای توسعه گردشگری و پیشنهادات زیربنایی زیرساختی واجرائی برای وزارت گردشگری از جمله برنانه های ما در سه سال پیش رو خواهدبود.


عبدالباسط رضوانی بیان داشت: بااعطای تسهیلات به هتل های منطقه ضمن بهبود و ارتقای کیفیت برای هتل های منطقه می‌توان سطح این هتل ها تا ۴ و ۵ ستاره ارتقاع داد که یکی از برنامه های ما پیگیری و تحقق این موضوع خواهدبود.
وی با بیان اینکه وجود نمایندگان متعدد از هر منطقه می تواند به رشد و توسعه بخش هتلداری و گردشگری کمک شایانی بکند.
عضوهیئت مدیره جامعه هتلداران ایران همچنین گفت: امیدواریم بتوانیم باتوجه به اینکه قشم مقصد گردشگری است زیر ساخت لازم گردشگری و هتلداری و همچنین نیازهای گردشگران، قشم را در صنعت گردشگری بیش از پیش توسعه دهیم.


وی ضمن سپاس از همراهی تمامی هتلداران، اقامت گاه ها و همچنین حمایت های سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با همگرایی و مطالبه گری صحیح می توان علاوه بر از بین بردن مشکلات موجود، زمینه های گسترده تری را این صنعت برای درامدزا و اشتغال آفرین ایجاد کرد.
مدیر هتل ایران زمین نیز گفت: اساس منطقه آزاد قشم روی موضوع گردشگری استوار است و امیدواریم با عضویت جامعه هتلداران قشم به عنوان عضو هیات مدیره جامعه هتلداران کشور، شاهد تحولات شایانی در این حوزه باشیم.
جوان بیان داشت: شرکت درانتخابات کشوری نشان از توان جامعه هتلداران قشم به نمایندگی آقای رضوانی دارد.
لازم به ذکر است در هجدهمین دور از انتحابات جامعه هتلداران کشور، عبدالباسط رضوانی توانست با کسب آرای لازم به عنوان عضو هیات مدیره جامعه هتلداران کشور انتخاب شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا