اجتماعی

چند نقاط حادثه‌خیز قشم اصلاح شد

رئیس کمیته فنی و زیربنایی ستاد سفر قشم گفت: نقاط حادثه‌خیز در نقاط مختلف این جزیره و اجرای خدمات عمرانی با افزون بر ۷۰ میلیارد ریال اعتبار مرمت و اصلاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم به نقل از تسنیم، سید محمد قدسی با اعلام این که نقاط حادثه‌خیز در نقاط مختلف این جزیره و اجرای خدمات عمرانی با افزون بر 70 میلیارد ریال اعتبار مرمت و اصلاح شد اظهار داشت: افزون بر 20 میلیارد ریال در طرح رفع نقاط حادثه‌خیر و ارائه خدمات عمرانی، با تهیه و اجرای علائم ترافیکی، تجهیز نیازهای پلیس راه و راهور برای ارائه خدمات شایسته در ایام نوروز 1401 و اصلاح هندسی برخی راه‌ها و تعویض گاردریل‌های آسیب دیده هزینه شد.

به گفته وی تکمیل طرح ورودی بندر لافت به طول 4 هزار متر، جدول گذاری، احداث میدان بزرگ ورودی اسکله و عملیات آسفالت در مساحتی با حدود 5000 متر مربع هم با هزینه‌ای افزون بر 40 میلیارد ریال پیش از آغاز تعطیلات پایان سال توسط کمیته فنی و زیربنایی ستاد سفر قشم انجام شد.

رئیس کمیته فنی و زیربنایی ستاد سفر قشم همچنین بیان کرد: روکش بتنی لاین تاکسی در اسکله پهل با هدف تبدیل این لاین به لاین خروجی و انتقال ظرفیت به لاین‌های ورودی برای کنترل بهتر ترافیک هم به عنوان یکی دیگر از طرح‌های انجام شده نوروزی این کمیته با هزینه بالغ بر 10 میلیارد ریال اجرا شد.

وی با اعلام این که میهمانان قشم علاقه زیادی به حضور در سایت‌های گردشگری این جزیره دارند، افزود: برای تکریم میهمانان نوروزی همچنین مسیر ورودی و پارکینگ ژئوسایت دره ستاره‌ها هم به عنوان بخش دیگری از طرح‌های عمرانی کمیته فنی و زیربنایی ستاد سفر قشم آماده‌سازی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا