بهسازی

مخازن زباله جدید در سطح جزیره قشم نصب می‌شود

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم از جایگزینی و نصب سطل‌های زباله جدید به جای مخازن قدیمی زباله در سطح این جریره، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، سعید اکبریان با اعلام این مطلب، اظهار داشت: براساس مصوبه هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد قشم با انتخاب پیمانکار دارای صلاحیت، در نظر داریم مخازن جدید که طرح و فرم یکسان و استاندارد دارند را به مرور و در سطح جزیره جایگزین سطل‌های زباله کنونی کنیم.
معاون فنی، عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم یادآورشد: متاسفانه سطل‌های کنونی زباله از شرایط استاندارد برخوردار نیستند که زیبنده این جزیره‌ که برند جهانی دارد، نیست.
او همچنین با تاکید بر اهمیت تفکیک زباله از مبدا، از خانواده‌ها و کسبه در سطح جزیره قشم درخواست کرد برای ارتقا سلامت و کمک به زیباسازی منظر شهری و محیط زیست، با استفاد از کیسه‌های حمل زباله به صورت جدی در اجرای این طرح، مشارکت کنند.
اکبریان گفت: تا یک هفته آینده فراخوان عمومی جذب پیمانکار مورد نظر برای این طرح را در سطح کشور منتشر خواهیم کرد تا با انجام مراحل قانونی، اقدامات تولید و نصب مخازن جدید زباله در سطح جزیره قشم اجرایی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا