اجتماعی

راهپیمایی ۱۳ آبان در پنج نقطه جزیره قشم برگزار می شود

 رییس تبلیغات اسلامی قشم از برگزاری راهپیمایی بزرگ ۱۳ آبان در شهرهای قشم، درگهان، سوزا، طبل و رمکان بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم به نقل از ایرنا، حجت الاسلام غلامعلی کاظمی افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده راهپیمایی امسال با شکوه تر از سال های گذشته و با حضور حداکثری اقشار مختلف مردم، دانش آموزان، دانشجویان، اصناف و مسوولان این جزیره برگزار می شود.

وی ادامه داد: این راهپیمایی با شکوه در شهر قشم از ساعت ۹ صبح روز شنبه ۱۳ آبان (سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸) از امامزاده سید مظفر (ع) به طرف مصلی امام علی (ع) آغاز می شود.

رییس تبلیغات اسلامی قشم توضیح داد: رخدادها و حوادث تاثیرگذار ۱۳ آبانماه که در سه مقطع خاص، بیانگر وجوه متنوع و متمایزی از تاریخ ضد آمریکایی و استکبار ستیزی ملت ایران است نشان دهنده اهمیت راهبردی و تاریخ ساز این مصاف بزرگ است.

حجت الاسلام کاظمی اضافه کرد: “زنده ماندن” و فراگیری شعار “مرگ بر آمریکا” و ” مرگ بر اسرائیل” در فضای ملی منطقه‌ ای و حتی جهانی پویایی ندای ابراهیمی خمینی بت شکن در روند حرکت ملت‌ های حق طلب و استکبار ستیز در دنیاست.

وی در محکومیت جنایات گسترده و مستمر رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه که امروز (پنجشنبه) وارد بیست و هفتمین روز خود شده است گفت: امروز سکوت مجامع بین المللی و بی تفاوتی برخی از سران کشورهای اسلامی جز همراهی و تایید این جنایات نیست و به معنای مرگ انسانیت و فراموشی حقوق بشر در جهان است اما جهان اسلام، مردم آگاه و هوشیار مسلمان در برابر این نسل کشی و جنایت تاریخی سکوت نخواهد کرد و انتقام فرزندان فلسطین و یتیمان غزه را خواهد گرفت.

رییس تبلیغات اسلامی قشم از مردم ولایت مدار قشم به ویژه فعالان عرصه فرهنگ و دین دعوت کرد تا با شرکت در مراسم گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بار دیگر با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) تجدید بیعتی دوباره کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا