اجتماعی

مانور سراسری تعمیرات شبکه توزیع برق قشم برگزار شد

 مانور تعمیرات و بهینه سازی شبکه توزیع برق شهرستان قشم امروز (چهارشنبه) همزمان با سراسر کشور به منظور اصلاح و تعویض تیرها و شبکه فرسوده به طول سه هزار متر در روستای کووه ای این شهرستان مرزی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم به نقل از ایرنا، رییس اداره برق شهرستان قشم روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری این مانور هدف از برگزاری این تمرین را هم افزایی و تقویت ظرفیت درون و برون سازمانی، کاهش خاموشی ناخواسته، تلفات و پایداری، تعدیل میزان مصرف روشنایی معابر، بهبود سطح ولتاژ مشترکان، افزایش تاب آوری شبکه، بازآرایی و بهینه کردن شبکه موجود، کاهش طول شبکه فشار ضعیف، کاهش تلفات انرژی و افزایش رضایتمندی مشترکان و قشموندان عنوان کرد.

مهدی صادقی توضیح داد: در اجرا و برگزاری این مانور شبکه های فشار متوسط با رفع اتصالات سست، تعویض پایه های فرسوده و مقره های برق اصلاح شدند و همچنین با شاخه زنی مسیرهای مشجر تعمیر پست های توزیع برق انجام شد.

وی ادامه داد: این مانور در راستای تولید خدمت با کیفیت به مردم این روستا با اعمال خاموشی چهار ساعته و همکاری بیش از ۹ گروه اجرایی، ۲۱ خودرو سبک و سنگین و ۴۴ نیروی انسانی از واحدهای تعمیرات برق قشم، اتفاقات و تعمیرات برق درگهان و شرکت های پیمانکار مقیم با همراهی آتش نشانی قشم و درگهان، هلال احمر، نیروی انتظامی و بسیج با موفقیت اجرا شد.

صادقی اضافه کرد: عملیات پیشگیرانه و کاهش آسیب‌پذیری در برابر تهدیدهای طبیعی از جمله سیل، توفان و باران فصلی و گرد و غبار از دیگر اهداف برگزاری تمرین تعمیر شبکه فرسوده و توزیع برق شهرستان قشم در روستای کووه ای بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا