فرهنگی هنری

فیلم “قرمز کوچک، آبی بزرگ” ساخته هنرمند قشمی دو عنوان بین المللی کسب کرد

فیلم “قرمز کوچک، آبی بزرگ” ساخته اصغر بشارتی، هنرمند جوان قشمی در ادامه حضور خود در جشنواره های بین المللی منتخب رسمی بخش رقابتی جشنواره سالسا و منتخب رسمی سی امین دوره جشنواره SUNCINE در بخش SUNCINE REEL شد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، جشنواره بین‌المللی فیلم‌های محیطی SUNCINE اولین بار در سال 1993 برگزار شد و به عنوان قدیمی‌ترین جشنواره فیلم‌های محیطی در جهان شناخته می‌شود و در ژانر خود مرجع است.
SUNCINE یک جشنواره چند صفحه ای (به صورت حضوری، آنلاین و تلویزیونی) است. هدف اصلی آن ترویج، انتشار و انتشار آثار سمعی و بصری محیطی برای افزایش آگاهی در مورد وضعیت محیط زیست، تنوع زیستی و پایداری سیاره است.
اختتامیه این جشنواره در 2 نوامبر 2023 در شهر بارسلونا در کشور اسپانیا برگزار می گردد.
همچنین جشنواره فیلم سالسا جشنواره‌ای بی‌نظیر برای فیلم‌های بدون دیالوگ است که از 9 تا 11 نوامبر 2024 در شهر جذاب وایمار آلمان برگزار می‌شود.
هدف این جشنواره ارائه فیلم‌های خلاقانه بدون دیالوگ از سراسر جهان و نمایش آنها در چهار روز الهام‌بخش است. سینماهای مختلف در وایمار پذیرای این جشنواره هستند.
در این جشنواره مردم با هر سن و فرهنگ مختلف بتوانند بدون تکیه بر زبان فیلم ها را تجربه کرده و از آن لذت ببرند. فیلم های نمایش داده شده به یک زبان جهانی صحبت می کنند و به طور یکپارچه در فضای هنری قرار می گیرند که امکان ادغام و تبادل را فراهم می کند.
جشنواره فیلم سالسا قصد دارد فیلم های برگزیده جشنواره را در طول پاییز در شهرها و روستاهای مختلف تورینگن آلمان به نمایش بگذارد.
فیلم “قرمز کوچک، آبی بزرگ” به کارگردانی، تهیه کنندگی و تصویربرداری اصغر بشارتی هنرمند جوان قشمی در این رویداد شرکت کرد و پخش جهانی این فیلم ها به عهده شرکت فیلمسازی «اکسیرتصویر» به مدیریت سیدحامدنوبری می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا