اجتماعی

ناوگان حمل و نقل شهری قشم با ون های جدید توانمندتر شد

شهردار قشم گفت: به منظور تجهیز و توانمندسازی ناوگان حمل و نقل شهری سرزمین آب و آفتاب، با هزینه ای ۴۵ میلیارد ریال، سه دستگاه خودرو ون جدید به وسایل نقلیه عمومی درون شهری شهرداری این جزیره اضافه شد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، میرداد میردادی افزود: این ون‌ها بر اساس قرار داد منعقده وزارت کشور و شرکت ایران خودرو دیزل در راستای کمک به بهبود وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی شهری از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به شهرداری‌ قشم اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: این خودروهای ون دارای فضای داخلی مناسب هم از لحاظ فاصله صندلی ها و راهرو وسط و سقف بلند است و همچنین مجهز به فناوری AVL برای پایش پیمایش مسافت های طی شده هستند.

شهردار قشم توضیح داد: پرداختی شهرداری برای هر دستگاه از این ون های جدید تنها حدود ۳۰ درصد و معادل چهار میلیارد ریال است که باقی مانده وجه توسط سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور تامین شده است.

میردادی تصریح کرد: در خرداد ماه امسال نیز ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری قشم با دریافت ۲ دستگاه ون تقویت شده بود که هم اینک شهرداری قشم با اضافه شدن این سه دستگاه ون جدید موفق به جذب پنج دستگاه از این خودروها برای رفاه شهروندان شده است.

وی اضافه کرد: توان لجستیکی شهرداری قشم در دوره ششم شوراها با افزوده شدن ۱۱ دستگاه خودروی عمومی، راهسازی و ساختمان سازی از جمله لودر ۴۴۰۰، بیل مکانیکی ۲۲۰، بالابر، بابکت و سایر خودروهای عملیاتی ارتقا یافته است.

شهردار قشم از همراهی و حمایت مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان و نیز سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تقدیر و خاطرنشان کرد: برای رفع عقب ماندگی های همچنان نیازمند حمایت هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا