اقتصادیبین الملل

بازدید رییس اتحادیه واردکنندگان و صادرکنندگان اقلیم کردستان عراق از غرفه قشم

رییس اتحادیه واردکنندگان و صادرکنندگان اقلیم کردستان عراق در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران از غرفه منطقه آزاد قشم بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری “خبرقشم”، شیخ مصطفی عبدالرحمان، رییس اتحادیه واردکنندگان و صادرکنندگان اقلیم کردستان عراق به همراه هیاتی از تجار و بازرگانان این اقلیم در نخستین روز از افتتاح نمایشگاه اکسپو ایران 2023 از غرفه منطقه آزاد قشم بازدید کردند.
در جریان این بازدید، هیات مذکور با ظرفیت‌های موجود در قشم و روند سرمایه‌گذاری در این منطقه آزاد آشنا شدند و برای همکاری مشترک در حوزه‌های تجاری و بازرگانی اعلام آمادگی کردند.
غرفه منطقه آزاد قشم با معرفی 50 بسته سرمایه‌گذاری طراحی‌شده به فعالان اقتصادی داخلی و خارجی بازدیدکننده در این نمایشگاه، فرصت‌های سرمایه‌گذاری بی‌شماری در حوزه‌های صنعتی، گردشگری، شیلات و تولیدی‌ها را به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد که فرصتی برای کمک به توسعه اقتصادی کشور محسوب می‌شود.
شایان‌ذکر است، منطقه آزاد قشم در غرفه شماره ۷ سالن ۳۸A پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، پذیرای حضور سرمایه‌گذاران و بازدیدکنندگان علاقه‌مند است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا