اجتماعی

شورای اسلامی شهر قشم نباید به منابع دولتی متکی باشد/عملکرد شورای اسلامی شهر قشم‌ در تعامل و وحدت تحسین‌ برانگیز است

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان گفت: متکی بودن شورای اسلامی شهر قشم به منابع دولتی، تنها ضعف این شورا است.

صفر صادقی در آئین معرفی شورای اسلامی شهر قشم به‌عنوان شورای برتر استان هرمزگان در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری “خبر قشم”، اظهارداشت: ظرفیت قشم برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف، فرصت مهمی است تا شورای اسلامی و شهرداری شهر قشم با جذب منابع درآمدی از آن ظرفیت‌ها، خود را از وابستگی به منابع دولتی نجات دهد.
وی گفت: عملکرد شورای اسلامی شهر قشم‌ در حوزه تعامل، وحدت و همدلی تحسین‌برانگیز است و این امتیاز یکی از ویژگی‌های این شورا برای انتخاب شورای برتر در سطح استان هرمزگان بود.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان بیان داشت: این ویژگی‌ها منجر به رضایت مردم از عملکرد مجموعه شورای اسلامی و شهرداری قشم شده است.
به گفته وی، عملکرد دو ساله شورای اسلامی شهر قشم و دیگر شوراهای اسلامی در سطح استان از سوی اداره‌کل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان رصد شده و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که شورای اسلامی شهر قشم شایسته عنوان شورای برتر در سطح استان است.

شایان ذکر است؛ آئین معرفی شورای اسلامی شهر قشم با حضور معاون امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، امام جمعه شهرستان قشم، فرماندار این شهرستان و جمعی از دیگر مدیران ادارات و نهادهای شهرستان قشم در سالن شهرداری شهر قشم برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا