گردشگری

تماشای زیبایی‌های خلیج فارس با ۶۸۵ شناور در جزیره قشم

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: گردشگران جزیره قشم می‌توانند زیبای‌های این آبراه مهم را با استفاده از ۶۸۵ شناور نظاره‌گر باشند.

به گزارش پایگاه خبری “خبرقشم”، ایوب زارعی روز جمعه با اعلام این مطلب اظهار داشت: ۶۸۵ شناور شامل ۶۰۰ قایق کوچک، ۸۰ آلاچیق شناور و ۵ فروند شناور تفریحی در ایام تعطیلات پایان سال و نوروز ۱۴۰۲، میهمانان و گردشگران ایرانی و خارجی را در سفر دریایی جزیره عجایب هفتگانه خلیج فارس، همراهی می‌کنند.
وی ادامه داد: بخشی از ۶۰۰ فروند قایق کوچک همه روزه علاقمندان سفرهای دریایی را به تماشای خلیج دلفین‌های بازیگوش هنگام و بخش دیگری هم آنان را با عبور بر روی آب‌های این جزیره به نظاره جنگل‌های دریایی حرا از مسیر چند اسکله گردشگری می‌برند.
به گفته رئیس کمیته گردشگری و اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، میهمانان‌ نوروزی همچنین در سفر به این جزیره با سوار شدن بر روی ۸۰ فروند آلاچیق شناور، می‌توانند تصاویر جالب و دیدنی این سرزمین آب و آفتاب را از طریق دورببن و تلفن‌های همراه خود ثبت و ضبط کنند.
وی یادآور شد: ۵ فروند شناور تفریحی هم با ظرفیت ۵۴۸ مسافر همه روزه در سه نوبت و در ساعت‌های ۲۰، ۲۲ و ۲۴ میزبان میهمانان‌ جزیره در سفر دریایی با اجرای موسیقی زیبای محلی و پذیرایی غذا و شیرینی‌های خوشمزه بومی هستند.
جزیره قشم با یک هزار و ۴۹۱ کیلومتر مربع وسعت و جمعیتی افزون بر ۱۶۰ هزار نفر در جنوب ایران قرار دارد و مردم‌ خونگرم و میهمان دوست جزیره عجایب هفتگانه خلیج فارس این روزها میزبان انبوه میهمانان و گردشگران داخلی و خارجی هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا