اخبار مهم

آماده باش فرماندار قشم به اعضای ستاد مقابله با بحران

فرماندار شهرستان قشم براساس گزارش اداره هواشناسی به ستاد مدیریت بحران این شهرستان با هدف پیشگیری از حوادث احتمالی، آماده باش داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم، دکتر علیرضا نصری اظهار داشت: این آماده باش براساس دستور استاندار هرمزگان برای مقابله احتمالی با وضعیت قرمز دریایی و هشدار سطح نارنجی جوی و تقویت طوفان حاره‌ای دریای عرب طی روزهای آینده انجام شده است.
او ادامه داد: براساس گزارش اداره هواشناسی ناپایداری وضعیت جوی و دریایی قابل ملاحظه، تندبادهای شدید لحظه ای، رگبار باران و رعد و برق با احتمال تگرگ و افزایش ارتفاع موج بین سه الی چهارمتر در مناطق ساحلی و فراساحلی از نتایج این تغییرات جوی اعلام شده است.
رییس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان، گفت: بخش های مختلف ستاد اعم از بخشداری و دهیاری ها، شهرداری‌ها، بسیج، هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان و مدیریت برق برای امدادرسانی با اطمینان از در دسترس بودن منابع، تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز بویژه در نقاط مسیر بحران در آماده باش کامل باشند.

مقام عالی دولت در شهرستان قشم با تاکید بر اطلاع رسانی گسترده، بویژه بین تعاونی های صیادی، تصریح کرد: تا بازگشت شرایط عادی، هیچ یک از مسوولان ادارات مرتبط با ستاد بحران شهرستان و کارکنان‌شان حق استفاده از ماموریت و یا مرخصی را ندارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا