فرهنگی

زنگ ایثار و مقاومت در مدرسه فرزانگان قشم نواخته شد

 زنگ ایثار و مقاومت امروز (شنبه) همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس با حضور مسوولان و مدیران شهرستان مرزی قشم به صورت نمادین در مدرسه دخترانه فرزانگان و سایر مدارس سرتاسر سرزمین آب و آفتاب نواخته شد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، حسین رنجبر گلشواری روز شنبه در حاشیه این مراسم ضمن تبریک و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: فرارسیدن سالگرد هشت سال دفاع مقدس بهترین فرصت برای معرفی مجاهدت‌ها و از خود گذشتگی‌هایی رزمندگان اسلام به ویژه دانش آموزان بسیجی در این دوران به نسل جوان و نوجوان است.

وی ادامه داد: در دوران با شکوه دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتی ها و ایثارگری های خود به جهانیان نشان دادند با سلاح ایمان می توان همیشه پیروز و عزتمند بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم توضیح داد: اگر امروز ایران اسلامی در دنیا حرفی برای گفتن دارد نتیجه همان مجاهدت ها و از خودگذشتگی های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

شهرستان مرزی قشم با بیش از ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارای ۳۲ هزار و ۷۱۰ دانش آموز (۱۵ هزار و ۸۸۱ دختر و ۱۶ هزار و ۸۲۹ پسر) در مقاطع مختلف تحصیلی است و هم اکنون ۲۴۰ مدرسه و یکهزار و ۲۶۷ کلاس درس دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا