اجتماعیسلامت

پیاده‌روی بزرگ خانوادگی کنار آب های نیلگون خلیج فارس در جزیره قشم

معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم هم‌زمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) باهدف گرامیداشت این روز و استحکام‌بخشی به بنیان خانواده‌ها، پیاده‌روی خانوادگی کنار آب های نیلگون خلیج فارس برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبرقشم، در جلسه‌ای که به‌منظور هماهنگی‌های بین دستگاهی در معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان با حضور مدیران سازمان و شهرستان برگزار شد، حجت‌الاسلام محمدسعید آخوندی با تأکید بر لزوم بزرگداشت چنین روز مبارکی، عنوان کرد: برگزاری برنامه‌های تحکیم‌بخش در روز ولادت اسوه همه بانوان جهان به توسعه فرهنگ ارتباطات مؤثر در خانواده‌ها کمک می‌کند.

وی خواستار همراهی همه نهادها و ارگان‌ها در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این برنامه شد و گفت: پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در قشم مبین پایبندی مردم جزیره به ارزش‌های ایرانی- اسلامی است.

اعضای شورای شهر، شهردار و مدیران و روسای دستگاه‌های مختلف نیز در این جلسه با اعلام حمایت خود از برپایی این پیاده‌روی، برای همکاری‌های بیشتر اعلام آمادگی کردند.

یادآور می‌شود، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز جمعه ۲۳ دی‌ماه ۱۴۰۱، از میدان شهدای گمنام شهر قشم آغاز و تا کمپ پارک آفتاب دو ادامه دارد و از همه ساکنان و گردشگران جزیره برای شرکت در این همایش دعوت می‌شود.

حضور کمدین محبوب کشور حمید ماهی صفت و خواننده معروف علیرضا روزگار، برپایی موکب‌ها، جشنواره شادی، عروسک‌گردانی، و اهدا جوایزی شامل ۵ دستگاه دوچرخه، ۱۸ کارت هدیه ۵۰ میلیون ریالی و ده ها جایزه دیگر از برنامه‌های دیگری است که در این همایش طراحی‌شده و به اجرا درمی‌آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا