فرهنگی هنری

پیکر شهید گمنام در مقبره شهدای شهر درگهان به خاک سپرده شد

مردم قشم در ایام شهادت حضرت زهرای مرضیه (س) و در آستانه سالگرد شهادت حاج قاسم سیلمانی، پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام و عالی مقام دوران دفاع مقدس را با شکوهی خاص در شهر درگهان تشییع و خاکسپاری کردند.

به گزارش پایگاه خبرقشم، پیکر این شهید برومند اسلام و انقلاب با حضور جمع کثیری از مردم همیشه در صحنه قشم به ویژه مردم شهر درگهان و همچنین مسئولان این خطه از میهن اسلامی، به عنوان نخستین شهید در مقبره تازه تاسیس ویژه شهدا این شهر به خاک سپرده شد.
شایان ذکر است؛ این شهید والامقام با 22 سال سن یکی از پنج شهید گمنامی است که روز یکشنبه گذشته (چهارم دی ماه ۱۴۰۱) همزمان با ایام فاطمیه با حضور مردم شهید پرور و مسئولان شهرستان قشم وارد فرودگاه بین‌‌المللی این جزیره شده بود.
این دلاور مرد دوران دفاع مقدس و فرزند روح‌الله (ره) سال 1367درعملیات تک دشمن به مقام والای شهادت نایل آمده بود و به تازگی در منطقه عملیاتی شلمچه با تلاش نیروهای تفحص سپاه پاسداران، پیکر مطهرش کشف شده است.
مدیر درگهان سازمان منطقه آزاد قشم از چند ماه پیش بنا به درخواست مردم این شهر مهم تجاری جنوب کشورمان، مقبره شهدا را برای پذیرش پیکر مطهر شهدای گمنام آماده‌سازی کرد و پیکر این جوان برومند دوران پرافتخار دفاع مقدس، نخستین شهیدی است که با استقبال باشکوه مردم خونگرم درگهان، در این مقبره به خاک سپرده شد.
خبر قشم به نوبه خود یاد و خاطره تمام دلاور مردان دوران دفاع مقدس را گرامی می‌دارد. روح بلندشان شاد و یادشان گرامی باد ان‌شاالله.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا