حوادث

بیش از یک میلیون نخ سیگار قاچاق در قشم کشف شد

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش همه جانبه ماموران انتظامی این استان در یک عملیات منسجم پلیسی ، محل دپو یک میلیون و ۱۴۰هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در شهرستان قشم شناسایی و محموله یادشده کشف و توقیف شد.

به گزارش پایگاه خبرقشم به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار”غلامرضاجعفری” اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی قشم در راستای مقابله جدی و قاطع با پدیده قاچاق کالاو ارز با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی یک بارانداز و محل دپو کالای قاچاق را در یک انباری در شهر لافت شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با تشکیل تیمی با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان و پاسگاه لافت به محل اعزام و در بازرسی از یک انبار تعداد یک میلیون و ۱۴۰ هزار نخ سیگار خارجی به نشان های مختلف قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش این محموله قاچاق کشف شده در این عملیات را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد.

سردار جعفری با بیان اینکه پلیس تمام توان و تلاش خودر را در مبارزه و مقابله با پدیده قاچاق کالا و ارز بکار گرفته و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی کند، افزود: همه دستگاه‌های مسئول نیز باید در مبارزه با پدیده قاچاق کالا و ارز به خوبی با اجرای به موقع و صحیح وظایف خود نقش خود را به خوبی ایفا کنند و در این مسیر سخت یاریگر پلیس باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا