اخبار مهمگردشگری

رکوردشکنی قشم در پذیرش گردشگر

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با توجه به اقبال خوب هموطنانمان برای سفر به قشم، امسال در ثبت پذیرش گردشگران رکورد خواهیم زد.

به گزارش پایگاه خبرقشم، افشار فتح‌الهی با بیان این مطلب اظهار داشت: نیمه دوم سال با توجه به شرایط آب و هوایی کاملا بهاری این جزیره به ویژه در فصل زمستان، پیش‌بینی می‌کنیم امسال بالاترین آمار ورود گردشگر در قشم را ثبت کنیم.
وی ادامه داد: علیرغم شرایط گرمای هوای قشم در نیمه اول هر سال، خوشبختانه از ابتدای امسال تاکنون دو میلیون ۵۴۵ هزار و ۵۰۶ گردشگر به این جزیره سفر کرده‌اند و این رقم بسیار خوبی در ثبت سفرهای به این منطقه مهم گردشگری کشور است.
به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، در دوره 9 ماهه سال گذشته (فروردین تا پایان آبان ماه) جمعا یک میلیون و ۶۰۰ هزار مسافر به قشم سفر کردند، اما براساس آمار رسمی منتشر شده سفر هموطنانمان به قشم امسال با رشد ۶۰ درصدی همراه بوده است.
وی تصریح کرد: کمیته‌های مختلف ستاد سفرهای قشم از هم اینک برنامه‌های ویژه‌ای برای آماده سازی شرایط بهتر سفر به قشم را در دستور کار خود قرار داده‌اند و امید می‌رود امسال بیشترین آمار سفر به قشم را داشته باشیم.
شایان ذکر است؛ سفر به قشم از سه مسیر هوایی (فرودگاه بین‌المللی قشم)، زمینی (مسیر ورود خودرویی گردشگران از اسکله پهل به بندر لافت با استفاده از شناورهای لندینگ کرافت) و دریایی (اسکله شهید حقانی بندرعباس به اسکله شهید ذاکری در شهر قشم) انجام می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا