سلامت

پرستاران قشم تجلیل شدند

همزمان با روز میلاد حضرت زینب(س) و گرامیداشت روز پرستار طی مراسمی با حضور مسئولان سازمان منطقه آزاد قشم و امام جمعه شهرستان، پرستاران بیمارستان پیامبراعظم (ص) تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان که به نمایندگی از رییس هیات مدیره و مدیرعامل در این مراسم حضور یافته بود، پیام تبریک عادل پیغامی به پرستاران را ابلاغ نمود.
ادریس راموز در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: ایجاد و توسعه زیرساخت های حوزه سلامت یکی از مهمترین موضوعاتی می باشد که به منظور ارتقای وضعیت بهداشت و درمان جزیره باید با همراهی تمامی دستگاه های متولی در دستور کار قرار بگیرد.
وی ادامه داد: همچنین افزایش رضایتمندی و سطح رفاه کادر درمان یکی دیگر از عوامل ارتقای وضعیت بهداشتی درمان است که باید با جدیت دنبال شود.


در بخشی دیگر از این جلسه نیز حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم گفت: بالاترین مرتبه اخلاقی در انسان ایثار می باشد و پرستاران تجلی حس ایثار و نوع دوستی هستند و قدردان زحمات همه آنها هستیم.
بنابراین گزارش، هم زمان با 28 آبان ماه روز میلاد حضرت زینب(س) و گرامیداشت روز پرستار طی مراسمی در بیمارستان پیامبراعظم (ص) با حضور حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه شهرستان، ادریس راموز، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، فاطمه باقری، مشاور بانوان مدیرعامل و علیرضا زارعی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، یاسر مرادی مدیر شبکه بهداشت و درمان و دکتر محمود احمدی، رییس بیمارستان از پرستاران قشم تجلیل شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا