حوادث

ناکامی قاچاقچیان مواد مخدر در انتقال بیش از 60 کیلو حشیش

با هوشیاری و تلاش ماموران انتظامی قشم قاچاقچیان در انتقال 63 کیلو حشیش ناکام و 3 سوداگر مرگ شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری “خبرقشم”، فرمانده انتظامی شهرستان قشم در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در ادامه طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر روز گذشته با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی یک باند قاچاق عمده مواد مخدر را شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی با اشاره به اينکه قاچاقچیان با برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده قصد بارگیری و انتقال مواد مخدر از طریق دریا به یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس را داشتند، افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری ماموران انتظامی بخش شهاب در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه 3 قاچاقچی مواد را دستگیرکردند.
سرهنگ “مهراب کاظمی” اظهار داشت: در بازرسی از یک فروند قایق موتوری متعلق به این باند 63 کیلو حشیش را کشف و در این رابطه یک دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان نیز شناسایی و توقیف شد.
این مسئول انتظامی در پايان با بیان اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شده اند، خاطر نشان کرد: برخورد قانونی با قاچاقچیان مواد مخدر با جدیت و اقتدار انجام می‌گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا