حوادث

کشف احشام و موتورپاکشتی قاچاق در شهرستان قشم

فرماندهی انتظامی شهرستان قشم از کشف تعداد ۳۰ راس دام زنده، ۱۷ دستگاه موتور سیکلت پاکشتی و دستگیری ۲ نفر قاچاقچی در این شهرستان مرزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبرقشم، سرهنگ “مهراب کاظمی” در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشریح این خبر گفت : ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان در ادامه طرح مقابله با پدیده قاچاق کالا و ارز روز گذشته حین گشت زنی هدفمند در یکی ازمحلات حاشیه ای و ساحلی جزیره قشم یک محل دپو احشام شناسایی ودر بازرسی از یک چهار دیواری تعداد 30 راس گوسفند قاچاق که توسط قاچاقچیان به قصد انتقال آنها به خارج از کشور دپو شده بود ، کشف کردند.
وی افزود : کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی شهرستان طی عملیاتی دیگر در یکی از روستاهای تابعه شهرستان ضمن شناسایی یک محل دپوی تکالای قاچاق با هماهنگی قضایی در بازرسی از یک انبار و محل دپو تعداد 17 دستگاه موتور پاکشتی قاچاق کشف کردند.
فرمانده انتظامي “شهرستان قشم ” ارزش احشام قاچاق کشف شده را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی را یک میلیارد و 500 میلیون ريال و ارزش موتورهای پای کشتی 2میلیاردو 150 میلیون ریال عنوان کرده و اظهار داشت، در این رابطه 2 نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل به مرجع قضائي معرفی شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا