اقتصادی

تجلیل از دو شرکت برتر مدکندالو و ذوب و احیای روی قشم در دومین نمایشگاه اوراسیا

دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا با حضور شرکت‌های ایرانی و کشور‌های عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در محل نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرد و در حاشیه نمایشگاه از دو شرکت منطقه آزاد قشم به عنوان شرکت های برتر تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، بنابر گفته های دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه تجاری در این نمایشگاه، 150 بسته سرمایه گذاری جدید رونمایی می شود و تعداد بسته های سرمایه گذاری به 1000 بسته می رسد.
در این نمایشگاه، 100 شرکت صادراتی ایران در حوزه‌های انرژی، نفت، گاز و پتروشیمی، محصولات کشاورزی، خودرو، مناطق آزاد، صنعت، دانش بنیان و … حضور دارند.


همچنین شرکت‌هایی از کشور‌های روسیه، ارمنستان، قزاقستان در قالب پاویون و غرفه‌های اختصاصی هم حضور دارند و هیات‌های تجاری از کشور‌های قرقیزستان و بلاروس از این نمایشگاه بازدید می‌کنند.
همچنین در حاشیه نمایشگاه از شرکت های تولیدکننده و صادرکننده برتر کشور تقدیر به عمل آمد و از دو شرکت برتر منطقه آزاد قشم نیز تجلیل شد.
شرکت مدکندالوی قشم فعال در حوزه ساخت و تعمیر شناور و شرکت ذوب و احیای روی فعال در حوزه اکتشاف، استخراج و فرآوری مواد از معادن دو مجموعه ای هستند که از آنان تقدیر به عمل آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا