اجتماعی

ریل گذاری توسعه عمرانی و اقتصادی قشم، نویدبخش آینده ای روشن است

فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه گفت: حضور دکتر فتح الهی در یک سال گذشته در سکانداری منطقه آزاد قشم برای مردم امیدبخش و سازنده بوده است.
به گزارش پایگاه خبرقشم، سردار محمد مارانی در دیدار با مدیرعامل منطقه آزاد قشم اظهار کرد: ریل گذاری توسعه عمرانی و اقتصادی قشم، نویدبخش آینده ای روشن و امن برای جزیره است.
وی ادامه داد: تغییر رویکرد سازمان منطقه آزاد قشم و همراهی با مردم در جریان زلزله سایه خوش نیز بار دیگر اثبات شد و کمک های قابل توجه این سازمان به مناطق زلزله زده رسید.
سردار مارانی ضمن تقدیر از رویکرد مردم محور سازمان و زحمات فتح الهی برای احیای اعتماد و امید مردم، افزود: اقدامات انجام نشده زیادی در قشم وجود دارد که مسئولیت دولت مردمی را دوچندان می کند.
وی همچنین با اشاره به شکست نقشه های شوم دشمنان در اغتشاشات اخیر، اضافه کرد: دشمن با ایران قوی، اسلامی و متحد مخالف است و برای درهم شکستن انسجام کشور در برهه های مختلف با انواع نقشه ها تلاش می کند اما تاکنون شکست خورده و بعد از این هم با اراده مردم شکست می خورد.
فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه همچنین پیام تشکر سردار سلامی از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بابت اقدامات انجام شده در یک سال گذشته در این جزیره را اعلام کرد.
در ادامه این جلسه رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: امروز اتحاد و حمایت همه جانبه از نیروهای انتظامی و نظامی که سنگردار حفظ امنیت کشور هستند، ضروری است.
افشار فتح الهی تصریح کرد: نقشه دشمنان ایجاد آشوب و اغتشاش خیابانی و جنگ داخلی است که با فضل الهی و بصیرت مردم این نقشه نیز با شکست روبرو خواهد شد.
وی ضمن ابراز تشکر از فداکاری و زحمات مرزبانان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تاکید کرد: در منطقه پرالتهاب خاورمیانه، ایران مظهر ثبات و قدرت است و این قدرت برگرفته از اعتقاد مردم و تلاش های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برافراشته نگاه داشتن پرچم مقدس کشورمان است‌.
فتح الهی ضمن اعلام حمایت همه جانبه از حافظان امنیت کشور، اظهار کرد: امروز اتحاد، تعامل و هم افزایی بین دستگاه اجرایی، انتظامی، نظامی و قضایی راه برون رفت از مشکلات است.
شایان ذکر است، در این جلسه مهدی کبیری، مدیر حوزه مدیرعامل، حجت الاسلام محمدسعید آخوندی، سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، کوروش قاسمی مدیرکل حراست، اسدا… رجایی مشاور امنیتی و انتظامی و جمعی از مدیران سازمان، فتح الهی را همراهی می کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا