ورزشی

مسابقات آمادگی جسمانی هفته تربیت بدنی در قشم برگزار شد

 یک دوره مسابقات آمادگی جسمانی بانوان و آقایان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش روز (یکشنبه) در سالن تختی شهرستان مرزی قشم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، رضا دریایی روز یکشنبه اظهار داشت: در این دوره از مسابقات که در رده سنی زیر ۲۰ و ۴۰ سال برگزار شد ۶۳ ورزشکار به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: در نتیجه این مسابقات و در رده سنی بانوان زیر ۳۰ سال حوا حیدری، سلما زبیری و سارا صالحی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم توضیح داد: در رده سنی بانوان زیر ۴۰ سال هنده شیوه کش، مونا ادیبی پور و شیما صادقیان به ترتیب اول تا سوم شدند.

دریایی اضافه کرد: در رده سنی آقایان زیر ۲۰ سال سدیف سرودی، محمد رفیع ناصری و امیر محمدی نیاز به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی بیان کرد: در رده سنی آقایان زیر ۴۰ سال نیز محمدزمانی، مهیار مقیمیان و مجید لربایی به ترتیب عنوان های اول تا سوم را کسب کردند.

رییس اداره ورزش شهرستان قشم افزود: در پایان از سوی مسوولان برگزاری این دوره از رقابت ها، به نفرات برتر مسابقات آمادگی جسمانی لوح و مدال قهرمانی اهدا شد.

به گفته وی، این رقابت ها زیر نظر هیات آمادگی جسمانی و با همکاری اداره ورزش و جوانان و شرکت ویسمن قشم برگزار شد.

هفته تربیت بدنی و ورزش از ۲۶ مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه ورزش همگانی برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا