سلامت

افزایش پایگاه‌های اورژانس جزیره قشم برای نوروز ۱۴۰۳

مدیر جدید اورژانس شهرستان قشم گفت: با توجه به فرارسیدن ایام پایانی سال و حضور گردشگران نوروزی در این جزیره، شمار پایگاه‌های اورژانس در قشم افزایش می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، عبدالرحمان واثقی طبلی اظهار داشت: در حال حاضر شمار پایگاه‌های اورژانس در قشم هشت مرکز است که برای ایام نوروز سه مرکز به مجموع مراکز فعال اضافه خواهد شد.

‎وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در شهر قشم یک پایگاه ثابت فعال است که با هماهنگی انجام شده یک پایگاه ثابت دیگر به صورت دایمی در این شهر ایجاد می‌شود.

این مقام مسئول گفت: برای ایام نوروز دو پایگاه سیار دیگر در شهر قشم و درگهان فعال خواهند شد که به طور یقین این افزایش شمار پایگاه‌ها نقش مهمی در ارایه خدمات بهتر و بیشتر به قشموندان و گردشگران خواهد داشت.

واثقی طبلی با بیان اینکه جزایر قشم، هرمز، لارک و هنگام تحت پوشش اورژانس شهرستان قشم است، افزود: خوشبختانه با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته از سوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، اورژانس دریایی در حال حاضر در جزیره قشم فعال است و در صورت نیاز به انتقال بیماران به مرکز مشکلی وجود ندارد.

وی درباره آمادگی ناوگان حمل و نقلی اورژانس قشم گفت: تجهیزات  اورژانس قشم کاملا به روز و مناسب بوده و قرار است برای ایام نوروز دو دستگاه آمبولانس دیگر از مرکز هرمزگان به قشم منتقل شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا