ورزشی

قشم میزبان مسابقات فوتسال جوانان هرمزگان شد

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم از میزبانی مسابقات فوتسال جوانان هرمزگان در این جزیره خبر داد و گفت: با تصمیم هیات فوتبال استان این رقابت‌ ها به صورت متمرکز در ۲ گروه الف و ب از امروز (یکشنبه) به مدت چهار روز برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، رضا دریایی اظهار داشت: در این رقابت ها در گروه «الف» پنج تیم تمدن خورگو بندرعباس، فتح لبنی سیریک، پوریای ولی حاجی آباد، آرمان تربیت هزاره میناب و عماد به عنوان نماینده شهرستان مرزی قشم شرکت دارند.

وی ادامه داد: همچنین در گروه «ب» این مسابقات که در شهر بندرعباس برگزار خواهد شد، پنج تیم فوتسال دیگر حضور دارند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم توضیح داد: برگزاری چنین مسابقاتی بدون شک پشتوانه قوی برای تیم های فوتسال استان هرمزگان خواهد بود.

دریایی اضافه کرد: در این سری از مسابقات در گروه «الف» ۱۰ مسابقه در جزیره قشم نگین خلیج فارس برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: در اجرا و برگزاری این دوره از مسابقات در جزیره قشم سرزمین آب و آفتاب رییس کمیته فوتسال استان هرمزگان به عنوان ناظر و ۶ نفر از بهترین داوران استانی حضور دارند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم بیان کرد: در پایان این دوره از مسابقات در گروه «الف» ۲ تیم از این جزیره راهی مسابقات دوره پایانی برای مصاف با ۲ تیم از گروه «ب» در شهر بندرعباس خواهند شد که امیدواریم ورزشکاران ما در این دور از مسابقات بتوانند با رعایت اخلاق ورزشی خوش بدرخشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا