گردشگری

ارائه وام‌های گردشگری به هم‌وطنان علاقه‌مند سفر به قشم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: بانک مهر ایران الگوی بانکداری اسلامی بدون ربا در کشور است.

به گزارش پایگاه خبرقشم، افشار فتح الهی در دیدار با رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک مهر ایران ضمن استقبال از حضور این مجموعه در جزیره بیان داشت: باتوجه به تأکیدات مقام معظم رهبری بر لزوم رعایت موازین بانکداری اسلامی بدون ربا در کشور، حضور مجموعه بانکی مهر ایران در قشم، امتیازی برای فعالان اقتصادی و مردم جزیره است.
وی مدل بانکداری این مجموعه را یک مدل موفق و قابل‌عرضه به همه مجموعه‌ها دانست و افزود: ما آمادگی داریم تا در قالب یک تفاهم‌نامه مشترک، همکاری‌های دوجانبه را گسترش دهیم.
به گفته فتح الهی، باتوجه به موقعیت گردشگرپذیر قشم و اقبال عموم مردم کشور، صدور کارت‌های گردشگری و پرداخت وام‌هایی در این زمینه می‌تواند ضمن تسهیل شرایط سفر به این جزیره، به توسعه فعالیت‌های گردشگری منطقه نیز کمک کند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خواستار در اولویت قرار دادن شرکت‌های دانش‌بنیان جزیره برای دریافت تسهیلات کم‌بهره شد و گفت: جزیره قشم با داشتن شرکت‌های بزرگ نفتی و صنعتی قابلیت گسترش تعاملات بیشتر در بخش بانکی کشور را دارد.

ارائه وام‌های گردشگری به هم‌وطنان علاقه‌مند سفر به قشم
در ادامه محسن پدرام، رییس هیأت مدیره بانک مهر ایران برای افزایش تعاملات و ارائه خدمات بین سازمان منطقه آزاد قشم و بانک مهر ایران  تأکید کرد و افزود: یکی از علل عدم موفقیت بانک‌های بزرگ، ناتوانی در اخذ مطالبات است که خوشبختانه باتوجه به روحیه مسوولیت پذیری مخاطبان این مجموعه که اقشار کارمند و کارگر را تشکیل می‌دهند، ما با چنین معضلی مواجه نشده‌ایم.
سیدسعید شمسی نژاد، مدیرعامل بانک مهر ایران نیز خواستار گسترش همکاری فی‌مابین شد و ادامه داد: جامعه مخاطب گسترده مجموعه بانکی مهر ایران، موجب تحرک بیشتر این مجموعه در قالب‌های مختلفی می‌شود که با همکاری مشترک ارگان‌هایی همچون سازمان منطقه آزاد قشم نتایج خوبی حاصل خواهد کرد.
وی همچنین برای اعطای وام‌های کم‌بهره به شرکت‌های دانش‌بنیان و راه‌اندازی پکیج گردشگری برای علاقه‌مندان به سفر به جزیره قشم اعلام آمادگی کرد.
گفتنی است، افشار فتح الهی، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم عصر امروز چهارشنبه ۲۰ مهرماه با محسن پدرام، رییس هیأت مدیره و سیدسعید شمسی نژاد، مدیرعامل بانک مهر ایران و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی این مجموعه با حضور سیدمحمد حسینی، معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از مدیران این سازمان دیدار کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا