مذهبی

گردهمایی بزرگ « احلی من العسل» در شهر قشم برگزار شد

گردهمایی بزرگ « احلی من‌العسل» با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از مدیران این سازمان و مسئولان شهرستان و با شرکت جمع کثیری از جوانان و نوجوانان و اعضای باشگاه دهه نودی های سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبرقشم، هم زمان با ششمین روز از ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان، جوانان و نوجوانان شهر قشم با اجتماع در محل امامزاده سید مظفر به یاد مظلومیت اهل بیت عصمت و طهارت و حضرت قاسم فرزند امام حسن مجتبی (ع) به عزاداری پرداختند.‌
در حاشیه برگزاری این گردهمایی سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز فعالیت باشگاه دهه نودی ها در سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد.
محمد سعید آخوندی ادامه داد: هدف از تشکیل باشگاه دهه نودی ها، هم افزایی اندیشه ها و باورهای نسل پنجم انقلاب اسلامی، تبیین واقعیات انقلاب اسلامی، تقویت خودباوری و ارتباط آن با موفقیت و تلاش در راستای تربیت انقلابی دهه نودی هاست.
وی همچنین انتقال بین نسلی ارزش های انقلاب اسلامی هم راستا با انتقال مدیریت و تلاش در جهت جلوگیری از ایجاد شکاف نسلی و تفاوت نسلی را دیگر اهداف تشکیل دهه نودی های سازمان منطقه آزاد قشم دانست.
سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم درباره گردهمایی بزرگ «احلی من العسل» نیز تصریح کرد: این همایش با حضور پرشور نوجوانان در ششمین روز از ماه محرم و به منظور اعتلای هرچه بیشتر فرهنگ عاشورا، آشنایی نسل نوجوان و جوان جامعه با فلسفه و پیام قیام عاشورا و با هدف ترویج فرهنگ حسینی برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا