آموزشیحوادث

نشست تخصصی پلیس فتا با مدیران دفاتر خدمات مسافرتی قشم برگزار شد

با حضور سرپرست مدیریت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم و رییس پلیس فتا شهرستان قشم نخستین کارگاه توجیهی مدیران عامل و مدیران فنی دفاتر خدمات مسافرتی قشم با نیروی انتظامی (پلیس فتا) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبرقشم، ایوب زارعی در این جلسه گفت: با افزایش آگاهی نسبت به فضای مجازی، میزان آسیب های احتمالی کاهش می یابد.
سرپرست مدیریت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: استفاده از ظرفیت فضای مجازی جهت رونق صنعت گردشگری بسیار مهم بوده به همین دلیل آشنایی با آسیب های احتمالی این فضا بسیار مهم است.
وی تصریح کرد: ایجاد رابطه سازنده بر پایه تعامل میان بخش های مختلف زیرمجموعه مدیریت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم و نیروی انتظامی جهت جلوگیری از کلاهبرداری و فعالیت های خلافکارانه دارای اهمیت بالایی است.
به گفته زارعی؛ استفاده از فناوری های نوین رسانه ای و دیجیتالی فرصت بی نظیری برای معرفی ظرفیت های گردشگری و رونق این صنعت می باشد و جلوگیری از اتفاق جرم احتمالی در عرصه گردشگری در اولویت قرار دارد.
سرگرد رونق، رییس پلیس فتا شهرستان قشم نیز در این جلسه ضمن تشریح انواع کلاهبرداری ها در فضای مجازی، گفت: فعالیت های پیشگیرانه نقش اساسی در کاهش جرایم سایبری و فضای مجازی دارد.
همچنین در این جلسه ضمن تبادل نظر درخصوص فرصت ها و تهدیدات فضای مجازی، مدیران دفاتر خدمات مسافرتی قشم بر ضرورت تعامل بیشتر با پلیس فتا جهت آموزش و آشنایی با اصول ایمنی در فضای مجازی تأکید داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا