آخرین خبرها مدیرعامل شرکت آب، برق و تاسیسات قشم خبرداد:

تولید و توزیع 383 میلیون لیتر آب در نوروز/ تولید آب یک و نیم برابر افزایش یافت

مدیرعامل شرکت آب، برق و تاسیسات قشم از تولید 383 میلیون لیتر آب از 25 اسفند 1400 تا 14 فروردین 1401 توسط این شرکت و توزیع در منطقه آزاد قشم خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، شهرام داوری با اعلام این خبر گفت: این رقم نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل از شیوع کرونا (نوروز 98 ) با رشد یک ونیم برابری همراه بود.
وی ادامه داد: دو دستگاه آب شیرینکن که بیش از 9 سال از مدار خارج بودند با توان و همت کارشناسان این مجموعه به مدار بازگشتند و همچنین با نصب موقت یک دستگاه آب شیرینکن، ظرفیت تولید آب روزانه 2 هزار مترمکعب افزایش یافت و افزایش 30 درصدی تولید نیز در پی راه‌اندازی و نصب این آب شیرینکن‌ها انجام شد.
به گفته داوری این میزان آب در شهر قشم، محدوده 300 کیلومتری منطقه آزاد، شهرک صنعتی و کمپ‌پارک‌ها توزیع شد و تامین آب پنج روستای طولا، دفاری، کابلی، حمیری و تلمبو نیز توسط شرکت انجام گرفت.
مدیرعامل شرکت آب، برق و تاسیسات قشم خاطرنشان کرد: در نوروز امسال تمامی مرخصی‌های کارکنان این مجموعه هم در بخش تولید و هم در بخش توزیع لغو شد و پرسنل به صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمت به گردشگران و قشموندان بودند.
وی همچنین از اختصاص دو تانکر توسط این شرکت برای توزیع آب در کمپ‌پارک‌ها و مساجد خبر داد و افزود: این تانکرها به همراه تانکرهای مدیریت امور شهری وظیفه تامین آب در نوروز را به عهده داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا