فرهنگی هنری

هماهنگی برگزاری جشن انقلاب و گرامیداشت دهه فجر در جزیره پهناور قشم در جلسه ویژه

در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جلسه ویژه هماهنگی جشن انقلاب و گرامیداشت دهه فجر در جزیره پهناور قشم با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبرقشم، در این جلسه حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه شهرستان، سرهنگ حجت امیری کیا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم، حجت الاسلام احمد غلامی، رییس اداره تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام محمدسعید آخوندی، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، و حجت الاسلام حسینی مدیر امور فرهنگی، اجتماعی و ورزش و حسین مرادی، مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم حضور داشتند.
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این نشست اظهار کرد: ایجاد انسجام، هم افزایی و وحدت رویه در برگزاری برنامه های دهه مبارکه فجر از مهمترین اهداف برگزاری این نشست مشترک می باشد.
افشار فتح الهی ادامه داد: با توجه به شعار محوری فجر چهل و چهارم «ایـران اسـتـوار، ۴۴ سـال افـتـخـار» ویژه برنامه های دهه فجر در جزیره قشم برنامه ریزی شده و پاسداشت نام سربلند خلیج همیشه فارس نیز جزو رویکردهای اصلی دهه فجر در جزیره می باشد.
به گفته فتح الهی، اجرای برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب باید به گونه ای رقم بخورد که خانواده ها در کنار یکدیگر و در محیطی پویا در این برنامه ها حضور پیدا کنند.
حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه شهرستان قشم نیز در بخشی دیگری از این مراسم اظهار داشت: نمایش وحدت و هماهنگی مسئولان و مردم با یکدیگر در برگزاری مراسم گرامیداشت دهه فجر به منظور نمایش اقتدار و یکپارچگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ضروری است.
وی ادامه داد: همراهی دستگاه های اجرایی و آموزش و پرورش در برگزاری جشن انقلاب ضروری است و نباید از فضاسازی شهری و ایجاد المان های انقلابی نیز غافل شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا