گردشگری شهردار طبل قشم عنوان کرد:

جنگل دریایی حرا با خدمات ستاد سفر قشم برای انبوه‌ گردشگران خاطره‌انگیز شد

شهردار شهر طبل قشم گفت: خاطرات خوش سفر به جنگل‌ دریایی حرا به‌عنوان یکی از شگفتی‌های عالم خلقت در این‌ جزیره، با خدمات خوب ستاد سفر قشم همیشه در ذهن گردشگران نقش خواهد بست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مسلم هاشمی در حاشیه دیدار  با افشار فتح‌الهی سرپرست سازمان منطقه آزاد و رییس ستاد سفر قشم، اظهار داشت: نوروز امسال با گذر از شرایط سخت کرونایی، برای همه میهمانان و‌ گردشگران جزیره قشم به‌ویژه آنان که از نزدیک عظمت جنگل دریایی حرا را به نظاره نشستند، فراموش‌نشدنی خواهد بود.

وی با تقدیر از مدیریت ستاد خدمات سفر قشم برای ارائه خدمات به انبوه میهمانانی که قشم را مقصد گردشگری خود در نوروز 1401 انتخاب کردند، افزود: بسیاری از کسانی که به قشم سفر کردند، با ورود به شهر و اسکله طبل از زیبایی‌های جنگل منحصربه‌فرد حرا در این محدوده جغرافیای کشورمان لذت بردند.

به گفته شهردار طبل، عکس‌هایی که‌ میهمانان از گردش دریایی در جنگل حرا به یادگار گرفتند، برای همیشه در ذهن و یادشان به یادگار خواهد ماند.

وی اظهار امیدواری کرد که با ایجاد شرایط مناسب‌تر، بتوانیم در زمان‌های دیگر سال به‌ویژه نوروز آینده، میزبانی شایسته برای هم‌وطنانمان که از نقاط مختلف ایران عزیز به این جزیره سفر می‌کنند، باشیم.

شایان‌ذکر است؛ این روزها جای‌جای قشم، این سرزمین آب و آفتاب، میزبان انبوه‌ میهمانان و‌ گردشگرانی است که این‌ جزیره جنوبی را به‌عنوان‌ مقصد گردشگری خود در نوروز 1401 انتخاب کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا