گردشگری رییس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در نشست ویژه با شهرداران جزیره مطرح کرد؛

باید در تمام طول سال میزبان گردشگران باشیم / بهترین تبلیغ برای ورود گردشگران، میزبانی شایسته براساس فرهنگ قشم است

رییس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم تاکید کرد: باید وضعیت زیرساخت های جزیره قشم به نحوی ایجاد و تقویت شود که در تمامی طول سال بتوانیم میزبانی شایسته برای گردشگران باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، افشار فتح الهی در نشست ویژه با شهرداران جزیره قشم، اظهار کرد: رفع نقاط حادثه خیز در جاده های جزیره یکی از مهمترین اقدامات زیرساختی بود که طی ماه های گذشته اجرایی شده و خوشبختانه از آغاز تعطیلات نوروزی هیچ حادثه جاده ای منجر به فوت را قشم نداشتیم.
وی با قدردانی از زحمات شهرداران جزیره برای خدمات رسانی به گردشگران، افزود: بخشی از مشکلاتی که امروز مشاهده می کنیم، مربوط به زیرساخت هایی است که در سال های گذشته برای ایجاد آن تلاش نشده است و امیدواریم با برنامه ریزی بتوانیم در کمترین زمان برای رفع آنها اقدام کنیم.
سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه با تمام ظرفیت و امکانات به دنبال خدمت به گردشگران نوروزی هستیم، تصریح کرد: با پایان تعطیلات نوروزی و از روز 14 فروردین ماه سال جاری، تمام مسئولان و مدیران باید برای رفع نواقص خدمات رسانی به گردشگران در سال آینده تلاش کنند.
به گفته فتح الهی؛ پس از حدود دو سال رکود، این روزها با حضور پرشور گردشگران نوروزی، خوشبختانه شاهد هستیم که شرایط خوبی برای فعالان اقتصادی و اصناف در حال رقم خوردن است.
رییس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با بیان اینکه حضور گردشگران در جزیره قشم نعمتی است که باید قدردان آن باشیم، گفت: بهترین تبلیغ برای ورود گردشگران به میزبانی شایسته براساس فرهنگ و آداب ساکنان نجیب و مهربان جزیره زیبای قشم است.
فتح الهی در ادامه خاطرنشان کرد:‌حضور گردشگران در قشم برای بسیاری از روستاهای جزیره فرصت های شغلی و درآمدی ایجاد کرده که می تواند موجب رونق اقتصادی شود.
وی ادامه داد: با استفاده از ظرفیت های آداب و رسوم غنی جزیره و همراهی اهالی فرهنگ و هنرمندان این خطه می توان به معرفی بهتر قشم پرداخت و زمینه حضور بیشتر گردشگران را فراهم کرد.
رییس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در پایان برنامه ریزی برای انجام فعالیت های فرهنگی و فرهنگسازی جهت میزبانی شایسته از گردشگران را ضروری دانست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا