گردشگری رییس کمیته اصناف و تنظیم بازار ستاد اجرایی خدمات سفر قشم خبر داد

ابلاغ نرخ نامه های صنوف خدماتی برای ایام نوروز در قشم

رییس کمیته اصناف و تنظیم بازار ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: به دستور دادستان شهرستان قشم نرخ نامه های رستوران ها (درجه ۱ و ۲)، سفره خانه ها، صبحانه خوری ها، فست فودها، آرایشگاه های زنانه و مردانه تهیه و به مسئولان صنوف ابلاغ شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم به نقل از سازمان منطقه آزاد قشم، هرمز امیری اظهار داشت: این اقدام جهت حفظ حقوق شهروندان صورت گرفته و تمامی واحدهای صنفی شهرستان قشم ملزم به رعایت نرخ نامه های ابلاغ شده می باشند.

وی ادامه داد: همچنین کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار شهرستان قشم با هدف بازرسی و نظارت قیمت ها تشکیل شده و در ایام نوروز تیم های بازرسی این کمیته طبق برنامه از پیش تعیین شده به صورت روزانه و در تمام ایام هفته فعالیت خواهند کرد.

رییس کمیته اصناف و تنظیم بازار ستاد اجرایی خدمات سفر قشم توضیح داد: کمیته اصناف و تنظیم بازار ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با حضور نمایندگانی از تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و درمان، جهاد کشاورزی، بسیج اصناف، دامپزشکی و نیروی انتظامی تشکیل و به فعالیت می پردازد.

امیری اضافه کرد: گروه های بازرسی اعزامی در صورت مشاهده عدم رعایت مسائل بهداشتی و سلامت و همچنین گرانفروشی و عدم رعایت نرخ نامه ابلاغی، واحدهای صنفی متخلف را به اداره تعزیرات حکومتی معرفی خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا