اجتماعیگردشگری

آغاز طرح‌های خدماتی درگهان با شعار “استقبال از بهار”

مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز اجرای طرح‌های خدماتی در این شهر مهم تجاری جنوب کشور با شعار استقبال از بهار خبر داد.

محمدرضا حقیقی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری “خبر قشم”، اظهار داشت: عملیات لکه‌گیری معابر شهر درگهان و آسفالت خیابان نبی‌اکرم (ص) در محدوده طلا فروشان این شهر با بیش از ۱۵ میلیارد ریال اعتبار با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر درگهان در حال اجراست.
وی افزود: روکش آسفالت خیابان ورودی هلر مقابل دانشگاه آزاد اسلامی هم براساس دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در برنامه کار مدیریت امور درگهان قرار گرفته است.
به گفته حقیقی، این طرح در ۸ هزار متر مربع مساحت به درخواست مدیریت امور درگهان از سوی معاونت امور فنی و زیربنایی سازمان‌ منطقه آزاد قشم انجام‌ می‌شود.
مدیر امور درگهان یادآور شد: طرح هرس درختان و اصلاح فضای سبز درگهان و هلر هم در راستای استقبال از بهار توسط پیمانکار طرف قرارداد سازمان و با نظارت مدیریت امور درگهان در حال اجرا می‌باشد.

شایان ذکر است؛ درگهان به عنوان یکی از مهمترین شهرهای تجاری ایران در طول سال میزبان انبوه میهمانانی است که از نقاط مختلف کشورمان با هدف خرید و گردش به این شهر سفر می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا