اجتماعی

ضرورت ایجاد شبکه فاضلاب برای بافت فرسوده در جزیره قشم

رئیس شورای شهر قشم گفت: بافت قدیم قشم شبکه گازرسانی و فاضلاب ندارد و شبکه آب‌رسانی آن نیز فرسوده است، از همین روی به دنبال ایجاد و بهسازی زیرساخت‌های بافت قدیم به ویژه ایجاد شبکه فاضلاب هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم به نقل از تابناک، حبیب بازماندگان قشمی، در آیین گرامیداشت روز شهردار، بیان کرد: شورای شهر، شورای کل شهر است و نه شورای شهرداری، لذا تمام شهر عرصه خدمات‌رسانی می‌دانیم. آنچه شورای شهر از شهرداری انتظار دارد بیش از اقدامات در حال انجام است و باید توانی مضاعف به کار گرفته شود.

رئیس شورای شهر قشم خاطرنشان کرد: در امورات فرهنگی ورزشی برنامه‌های مدونی داریم و در همین راستا فرهنگسرا در ساختمان قدیم شهرداری منتقل می‌شود و مدیریت فرهنگی ورزشی فعالیت خواهد داشت.

بازماندگان تصریح کرد: شهرداران محلات و شورایاران محلات کمک کار شورای شهر و شهرداری در خدمات‌رسانی هدفمند بر اساس اولویت‌ها خواهند بود.

به گفته وی احداث بلوار رسالت از میدان شهدا تا انتهای چاه‌بهار، پارک مرجان، پارک مهر، بازگشایی خیابان امام و احداث ورزشگاه‌های محلی هم‌اکنون ازجمله مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی در دست اقدام شهرداری قشم هستند.

فرماندار قشم نیز در این آیین اظهار کرد: نام شهردار با یاد شهید باکری گره خورده است که جا دارد خاطرات و منش آن شهید بازخوانی و چراغ راه باشد. مهدی باکری، الگو و اسوه‌ای برجسته در عرصه مدیریتی است که باید از آن درس گرفت.

محمد محمدحسینی تختی در پایان یادآور شد: شهرداری قشم در دور جدید مدیریتی بیش از پیش رویکردی عملیاتی و اجرایی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا