آخرین خبرهااجتماعیاخبار بانوان

همراه با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفته ملی کودک جزیره قشم

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قشم از حضور فعال این مجموعه در مدارس قشم و اجرای قصه گویی، نمایش و مسابقه برای دانش آموزان به مناسبت هفته ملی کودک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم، فرحناز شهنوازی با تبریک هفته ملی کودک به همه کودکان جزیره و کشور گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محلی امن، صمیمی و شادی افزا و مکانی برای پرورش استعدادهای فرهنگی و هنری کودکان و نوجوانان است.

وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قشم قصد دارد به مناسبت هفته ملی کودک با حضور در مهد کودک ها و مدارس جزیره با اجرای قصه گویی، نمایش خلاق و برگزاری مسابقه ای با عنوان عاشورا و کودک به معرفی کانون و زمینه های فعالیتی آن برای دانش آموزان و معلمان بپردازد.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قشم با ابراز قدردانی از ادارات و سازمان های حمایت کننده از خانواده ها و دانش آموزان جزیره دعوت کرد تا به مناسبت هفته ملی کودک با بازدید از این مرکز به تماشای انیمیشن های کانون پرداخته و با محیط فرهنگی کانون بیشتر آشنا شوند.

در سال ۱۹۴۶، مجمع عمومی سازمان ملل به‌منظور حمایت از کودکان، سازمانی به نام یونیسف را ایجاد کرد. در سال ۱۹۵۳، یونیسف ۸ اکتبر را روز جهانی کودک نام‌گذاری کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا