آخرین خبرهااجتماعی معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه استان هرمزگان:

اصل و اساس فعالیت پایگاه های بسیج را برنامه های فرهنگی تشکیل می دهد

مسئول معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با بیان این مطلب گفت: عملکرد پایگاه های بسیج در حالی نسبت به بسیاری از ارگان های فرهنگی محسوس تر است که از اعتبارات بودجه ای بسیار محدودی برخوردار می باشد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم حبیب الله صاحب شامگاه دوشنبه در نشست مسئولین فرهنگی حوزه ها و پایگاه های مقاومت سپاه میناب اظهار کرد: عملکرد پایگاه های بسیج در مسائل فرهنگی نسبت به بسیاری از ارگان های مربوطه محسوس تر است.

وی افزود: پایگاه های بسیج این دستاورد را در حالی رقم زده اند که از اعتبارات بودجه ای بسیار محدود برخوردار بوده و بخش اعظمی از هزینه های آنان بصورت مردم محور تامین می شود.

معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان اینکه اصل و اساس فعالیت پایگاه های بسیج را برنامه های فرهنگی تشکیل می دهند، تصریح کرد: بر اساس پژوهش های میدانی اندیشمندان علوم اجتماعی، اعتیاد رتبه نخست آسیب های فرهنگی اجتماعی کشور را به خود اختصاص داده است.

این مقام مسئول با تقدیر از اقدامات ناحیه مقاومت سپاه میناب در خصوص مقابله با آسیب های اجتماعی گفت: تشکیل کارگروه های مردمی قدرتمندترین عامل در مقابله با آسیب های اجتماعی می باشد.

وی با تشریح ملزومات ایجاد کارگروه های فرهنگی، اضافه کرد: بسترسازی، گفتمان سازی و ایجاد مطالبه عمومی در جامعه از اساسی ترین اقدامات کارگروه ها در راستای دستیابی به نتیجه ای مطلوب و اثربخش است.

معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اعتیاد را معضلی بزرگ اما شکست پذیر عنوان و ابراز داشت: فعالیت های اجرایی ثمربخش به جهت ریشه کن سازی اعتیاد می بایست علمی، بومی سازی شده و بر اساس جامعه هدف تدوین و عملیاتی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا