ورزشی

ورزشگاه تختی شهر قشم فرسوده و در حال از بین رفتن است

 دبیر مجمع مطالبه‌گران قشم گفت: ورزشگاه تختی شهر قشم که سالهای قبل از ورزشگاه های مهم استان هرمزگان بود این روزها حال و روز غریبی دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم به نقل از تسنیم، عبدالرحیم رضوانی اظهار داشت: مجمع مطالبه گران قشم در نامه‌ای به مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان، خواستار توضیح و حل مشکلات تنها زمین فوتبال چمن مصنوعی با هدف بهره‌بردن جوانان و نوجوانان علاقمند به ورزش پرطرفدار فوتبال شده است.

وی ادامه داد: مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان، دلایل عدم توجه به تنها زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی شهر قشم را که می‌توانست با صرف اعتبارات مورد نیاز به فرصتی برای بروز خلاقیت‌ فوتبالیست‌های این شهرستان تبدیل شود اما به دلایل مختلف موجب آسیب دیدن ورزشکاران این جزیره شده است را اعلام نمایند.

دبیر مجمع مطالبه‌‌گران شهرستان قشم یادآور شد: سال‌هاست که چمن مصنوعی این ورزشگاه که با نام جهان پهلوان تختی مزین شده، قابلیت استفاده مناسب خود را از دست داده و جوانان علاقه‌مند مدت‌هاست که در بدترین شرایط ممکن در حال انجام ورزش فوتبال در این زمین هستند، این در حالیست که درخواست‌های مکرر ورزشکاران جهت بهسازی این مجموعه هم هیچ تاثیری در تغییر وضعیت موجود نداشته است.

وی، افزود: نه تنها چمن مصنوعی این ورزشگاه قابل استفاده نیست، بلکه پروژکتورهای این ورزشگاه که روزگاری نه چندان دور از ورزشگاه‌های پویا و پرتردد استان به‌شمار می‌رفت هم به دلیل شرایط آب و هوایی قشم، دچار مشکلات عدیده و به مرحله ناکارآمدی رسیده است.

رضوانی تصریح کرد: بدون فراهم بودن زیرساخت‌های ورزشی، انتظار از موفقیت علاقمندان ورزش به ویژه رشته پرطرفدار فوتبال غیر منطقی است و‌ سکاندار ورزش استان باید برای رفع مشکلات این زمین‌ چاره اندیشی کند.

دبیر مجمع مطالبه‌‌گران شهرستان قشم تاکید کرد: شمار جوانان مستعد ورزش به ویژه فوتبال در قشم بسیار زیاد هستند و مسئولان باید برای آینده جوانان برنامه‌ریزی مناسب داشته باشند.

به گفته رضوانی جامعه مطالبه‌گران قشم با هدف کمک به سلامت جوانان و پویایی و شادابی جامعه، تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیر مطالبات ورزشکاران این شهرستان خواهد بود و امیدواریم در اسرع وقت، شاهد رفع مشکلات تنها زمین فوتبال چمن مصنوعی در شهر قشم باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا