یادداشت

سیزده رجب زاد روز آسمانی ترین مرد زمینی است

محمد محمحسینی با ارسال پیامی روز میلاد امیرالمومنین و روز پدر را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم، متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سیزده رجب زاد روز آسمانی ترین مرد زمینی است

حضرت علی علیه السلام شریف ترین بنده ای است که به وحی متصل نبود اما همچون پیامبران ایمانی استوار داشت و به تک تک مفاهیم و تعالیم حیات بخش الهی مومن و پایبند بود.
این انسان کامل مظهر بندگی و اطاعت مقابل خدای یکتا و پیامبر خاتم صلی الله علیه و آله است.
قرار دادن سالروز ولادت نمونه پاکی، تقوا و درستی در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز مرد و پدر تدبیر ارزشمندی برای الگوسازی از نماد گرانبها و بی بدیل انسانی میان مردان کشور است.
انسانی که پیامبر نبود اما چون پیامبرش، پرهیزکار و با تقوا و به همه شمول انسانی، خانوادگی و حکومتی مورد تاکید تعالیم اسلامی معتقد و مصر بود.
او فرزندی مطیع، مومنی معتقد، رزمنده ای دلیر، برادری امین، حاکمی صالح، همسری وفادار، پدری مهربان و مسوول و در یک کلام مسلمانی کامل بود که می تواند سرمشق همه ما در ابعاد مختلف قرار گیرد.
اینجانب ولادت خورشید فروزان امامت و ولایت مولود کعبه و شهید محراب که زندگی اش سراسر روشنی و هدایت است را خدمت مردم شریف شهرستان قشم و به صورت ویژه پدران معظم شاهد، ایثارگران گرانقدر و همه مردان و پدران قشمی تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امید که با توجه به جنبه های عالی شخصیتی این امام همام در خودسازی و الگو گیری فضائل ارزشمندش موفق شویم.
محمد محمدحسینی
فرماندار شهرستان قشم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا