عمرانی

بهره برداری از 9 کیلومتر قطعه چهار بزرگراه خلیج فارس تا نوروز

سرپرست معاونت فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم از بهره برداری 9 کیلومتر بزرگراه ابتدایی لافت تا اسکله کاوه حدفاصل پل خلیج فارس تا سه راه لافت خبرداد.
به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، سعید اکبریان با بیان اینکه این قطعه معروف به قطعه 4 بزرگراه خلیج فارس است، افزود: این پروژه بخشی از طرح شبکه جامع ارتباطی خلیج فارس است و 28 کیلومتر طول دارد.

وی با بیان اینکه قرارگاه خاتم الانبیاء پیمانکار این پروژه عظیم است، اظهار امیدواری کرد که با راه اندازی بخشی از این پروژه تا نوروز، بتوان تا حدودی از میزان ترافیک جاده ای کاست و به افزایش ایمنی این مسیر پرتردد کمک کرد.


سرپرست معاونت فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم اعتبار مورد نیاز برای قطعه ۴ خلیج فارس را حدود ۸۰۰ میلیارد تومان اعلام نمود.
اکبریان، تصریح کرد: تلاش سازمان منطقه آزاد قشم بر تکمیل کریدور شمالی و جنوبی جزیره بوده و در این راه احداث و تکمیل قطعات مختلف در سراسر جزیره در جریان است.
گفتنی است هم اکنون بزرگراه خلیج فارس حدفاصل قشم تا درگهان سالهاست به بهره برداری رسیده و عملیات اتصال درگهان تا لافت در دستور کار معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا