سیاسی رئیس شورای روحانيت اهل سنت شهرستان قشم:

دولت تدبیر و امید با بی‌تدبیری، امید را از مردم گرفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه اهل سنت شهر قشم، شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت شهر قشم در خطبه‌ نماز جمعه این هفته با اشاره به ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امنیت پايداری که در کشور برقرار است، آرامش را برای مردم به ارمغان آورده‌است.
وی افزود: ما زبان مردم هستیم و نمی‌توانیم رنج‌هایی که مردم در یک دهه اخیر با آن مواجه بودند را نادیده بگیریم.
شیخ عبدالرحیم خطیبی در ادامه گفت: دولت تدبیر و امید با بی‌تدبیری، امید را از مردم گرفت و مردم را به آستانه ناامیدی و یاس رساند.

وی با اشاره به صبر و شکیبایی مردم در برابر مصیبت‌های چندسال اخیر افزود: مردم فهمیدند که نعمت امنیت از همه نعمت‌ها ارزشمندتر است اما در چندسال اخیر تورم افسارگسیخته و کاهش ارزش پول کمر مردم را خرد کرد.
امام جمعه اهل سنت شهرستان قشم در ادامه ضمن اظهار امیدواری از روی کار آمدن دولت انقلابی گفت: اکنون دولت سیزدهم باید آواربرداری کند و اشتباهات دولت قبل را جبران کند و امیدوار هستیم آن اشتباهات دوباره تکرار نشود.
وی ادامه داد: یکی از این اشتباهات در اقتصاد، چاپ اسکناس‌های بدون پشتوانه بود که باعث تورم و کاهش پول مردم شد و اگر این اشتباه تکرار شود، مشکلات اقتصادی ادامه خواهد داشت.
شیخ عبدالرحیم خطیبی در ادامه اظهار کرد: از لحاظ شرعی هم تامین هزینه‌ها از طریق چاپ اسکناس‌های بدون پشتوانه برای دولت جایز نیست و اشكال شرعی دارد.
امام جمعه اهل سنت شهر قشم با اشاره به اینکه دولت باید راه درآمد حلالی را برای خود ایجاد کند، گفت: مردم حتی به دادن مالیات هم راضی هستند اما این اختلاس پوشیده و پنهان است که با کاهش {ارزش} پول مردم باعث رنج و نارضایتی مردم شده‌اند.
وی در ادامه عنوان کرد: اگر این مشکل حل شود دیگر هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت و بقیه گلایه‌ها و نارضایتی‌ها قابل حل شدن است.
شیخ عبدالرحیم خطیبی در ادامه اضافه کرد: باید به مطالبات مردم توجه شود و جلوی رنج و نارضایتی آن‌ها گرفته شود.
وی در ادامه خطاب به مسئولین حاضر در مراسم نماز جمعه اضافه کرد: خواهشمندم که مسئولان به مشکل مردم روستای طولا برای احداث اتوبان رسیدگی کنند.
شیخ خطیبی در ادامه با اشاره به شهادت یکی از افسران استان فارس در جریان یک درگیری گفت: این انسان شریف دست به اسلحه نبرد و سعی کرد بدون استفاده از سلاح اشرار را دستگیر کند اما اشرار او را به شهادت رساندند که این جنایت‌ها نشان دهنده عمق شرارتی است که باید جلوی آن‌ها گرفته شود و عاملین این جنایت به سزای اعمال خود برسند تا امنیت جانی انسان‌هایی که حافظ امنیت ما هستند به مخاطره نیفتد.
وی در پایان توصیه کرد که مردم بیماری کرونا را جدی بگیرند و درصورت مشاهده هرگونه علائم به پزشک مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا