اجتماعی

فرماندار قشم : دهیاران بین رعایت قانون و نگاه تعاملی تناسب ایجاد کنند

فرماندار شهرستان قشم گفت: قوانین برای رفاه حال مردم و پیشرفت و توسعه عمومی راهکارهای خوبی پیش روی مجریان قرار داده است و دهیاران در مسیر حرکت خود از رعایت قانون غفلت نکنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم به نقل از ایرنا، محمد محمد حسینی تختی در حاشیه نشست مشترک شوراهای شهر و روستای قشم با مسوولان این شهرستان افزود: سازمان منطقه آزاد بخشی از دولت جمهوری اسلامی  است و دولت مردمی قوی بنای استفاده از همه ظرفیت‌های موجود به نفع مردم، رفع تبعیض ها  و در جهت ایجاد توسعه پایدار و متوازن دارد.

وی ادامه داد: به دهیاران تاکید می‌شود که پیگیری وظایف و ماموریت‌های خود را بر اساس قانون دنبال کنند.

فرماندار قشم تصریح کرد: البته باید  تعامل و بهره‌گیری منابع و ظرفیت‌های ارزشمندی که در این شهرستان وجود دارد نیز در دستور کار دهیاران باشد.

وی  افزود: در همین ارتباط کارگروه تخصصی با سازمان منطقه آزاد برای رفع نگرانی های مردم تشکیل شده است که هدف از آن تجمیع امکانات برای ایجاد اشتغال پایدار،  بهبود وضعیت معیشتی و تسریع اقدامات عمرانی است.

فرماندار قشم در پایان کمک نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تسریع روند تعاملی و حمایت های ائمه جمعه را مؤثر ارزیابی و بر تکرار تشکیل گردهمایی های هم‌اندیشی تاکید کرد.

جلسه مشترک فرماندار، محمد عاشوری نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، امامان جمعه شیعه و اهل سنت قشم با نمایندگان دهیاران و شوراهای شهر و روستای این شهرستان شامگاه شنبه در روستای تنبان برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا