اجتماعی

همدلی مردم و مسؤولان قشم لازمه مطالبه‌گری/ برنامه‌محوری رکن اصلی شوراها باشد

امام جمعه شهرستان قشم گفت: همدلی و هم‌صدایی مسؤولان قشم در انعکاس مطالبات مردمی، موجب می‌شود مطالبات جزیره به‌خوبی در پایتخت انعکاس پیدا کند و زودتر محقق شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم به نقل از فارس، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی صبح امروز در نشست مشترک شوراهای شهر و روستا و مسؤولان قشم گفت: نواقص و کمبودهای مختلفی وجود دارد اما باید در کنار این مسایل، برکات نظام را دید و دانست که خدمات جمهوری اسلامی مطالبات مردمی را ارتقا داده است.

وی ادامه داد: در سفر رییس جمهور به قشم به دلیل همصدایی و همدلی مسوولان در انعکاس مطالبات پرونده ساخت پل خلیج فارس که سال هاست در حال خاک خوردن است به صورت جدی در دستور کار دولت قرار گرفت.

امام جمعه شهرستان قشم استفاده از نیروهای کارآمد هرمزگانی در کل کشور را جزو مطالبه‌های اصلی مردم دانست و افزود: استفاده از متخصصان بومی و متعهد و انقلابی جزو یکی از مطالبه های اساسی است که باید به صورت همدلانه از مسئولین رده بالای کشور درخواست شود تا محقق گردد.

امام جمعه اهل سنت قشم نیز در ادامه این نشست گفت: هر شورا چه در شهرها و چه در روستاها باید برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تدوین کند و بر اساس آن در سطح جزیره و شهرستان به وحدت کلمه برسند.

شیخ عبدالرحیم خطیبی ادامه داد: شورا یک کار تیمی و جمعی است که در آن خواهش‌ها و مطالبات فردی به مطالبه جمعی تبدیل می‌شود.

وی اظهار کرد: اعضای شوراها باید به نفع مسوولیتی که بر عهده گرفتند، اقتضائات آن و منافع مردم  را در نظر بگیرند و  اختلافات را کنار بگذارند.

نشست مشترک شوراهای شهر و روستا با حضور ائمه جمعه شیعه و اهل سنت، نماینده مردم هرمزگان و فرماندار قشم در روستای تنبان این جزیره برگزار شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا