بهسازی

هم افزایی دستگاه های اجرایی و انتظامی قشم جهت بهسازی جاده و معابر جزیره در آستانه نوروز

رییس شورای ترافیک منطقه آزاد قشم گفت: با همراهی و هم افزایی تمامی شهرداری‌ها و دستگاه ها، معابر و فضای شهرهای جزیره قشم با رفع مشکلات، جهت ارائه خدمات به گردشگران آماده می شوند.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، سعید اکبریان در جلسه شورای ترافیک منطقه آزاد قشم اظهار داشت: ایمن سازی نقاط حادثه خیز در جاده ساحل جنوبی حد فاصل قشم تا شهر سوزا که عملیات عمرانی در جریان است، با همکاری پلیس راهور انجام می شود.
وی با بیان اینکه حضور نیروهای راهور، سطح امنیت و ایمنی جاده ها را افزایش می دهد، ادامه داد: هوشمندسازی و استفاده از تجهیزات نوین جهت کنترل و رصد وضعیت ترافیکی جزیره قشم نیز با همکاری سایر دستگاه ها در دست اقدام است.
اکبریان با اشاره به امضای تفاهم نامه میان سازمان منطقه آزاد قشم و سازمان راهداری کشور، اضافه کرد: با اجرای این تفاهم نامه 110 کیلومتر از جاده ها و معابر جزیره قشم طی دو سال اصلاح و بازسازی می شود که می تواند موجب کاهش حوادث را نیز فراهم آورد.
به گفته معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم؛ جمع آوری خودروهایی که در حاشیه معابر اصلی اقدام به فروش محصولات مختلف می کنند، نیز با همکاری پلیس راهور و نیروهای انتظامی، جهت ساماندهی و رفع سد معبر اجرایی می شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: جمع آوری تابلوهای ترافیکی فرسوده از سطح شهرهای جزیره طی هفته های گذشته به خوبی اجرایی شده و در ادامه نیز جمع آوری سرعت گیرهای لاستیکی و پلاستیکی و جایگزین شدن آنها با سرعتکاه های استاندارد در حال انجام است.
براساس این گزارش، سرهنگ کیوان دلیلی، جانشین فرمانده پلیس راهور استان هرمزگان نیز در این جلسه گفت: برای حل مسائل مربوط به حوزه ترافیک نیازمند همت و عزم جمعی تمامی دستگاه های مرتبط هستیم.
سرهنگ ملایی نیز در این جلسه گفت: در سال های گذشته با همکاری سازمان منطقه آزاد قشم و سایر دستگاه ها و اجرای اقدامات مختلف و بهسازی معابر و جاده های قشم، شاهد کاهش آمار حوادث جاده ای در قشم بودیم.
در پایان این جلسه از زحمات سرهنگ ملایی، رییس پیشین پلیس راهور شهرستان قشم قدردانی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا