عمرانی

انعقاد تفاهم نامه همکاری سازمان منطقه آزاد قشم و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای احداث 110 کیلومتر جاده برون شهری

با امضاء و مبادله تفاهم نامه همکاری بین عادل پیغامی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و داریوش امانی، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای طرفین بر اجرای 6 پروژه بزرگ مواصلاتی جزیره قشم به صورت مشارکتی توافق شد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، معاون فنی و زیربنایی سازمان در تشریح این خبر بیان داشت: با اجرای این تفاهم نامه طی سه سال، ۱۱۰ کیلومتر از جاده های بزرگراهی و اصلی جزیره تعریض و احداث می گردند.

سعید اکبریان ادامه داد: اعتبارمالی اجرای این تفاهم نامه بیش از ۲ هزار میلیارد تومان برآورد می گردد و ایمن سازی نقاط حادثه خیز، ایجاد روشنایی بزرگراه ها و تقاطع های ورودی روستاها، تجهیز تابلوها و علایم ترافیکی، مطالعات ترافیکی و تحویل راه ها به اداره راهداری از جمله مفاد تفاهم‌نامه است.

وی اظهار داشت: طی جلسه مدیرعامل سازمان و رییس سازمان راهداری، توسعه جاده های غرب جزیره و اصلاح راه های روستایی به عنوان اولویت طرفین عنوان گردید و بر مشارکت خیرین و جامعه محلی تاکید شد.

اکبریان تصریح کرد: این توافقات که در فضایی صمیمی و برای اولین بار در سطح ملی صورت گرفت؛ الگویی برای تحقق ماده ۶۵ قانون احکام دائمی خواهد بود.

بنابراین گزارش، آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری با حضور عادل پیغامی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و سعید اکبریان، معاون فنی و زیربنایی و علی درویش پور، عضو هیات مدیره این سازمان، داریوش امانی، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و رضا اکبری و خداد مقبلی معاونین این سازمان و عباس شرفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا