آخرین خبرهااجتماعیفرهنگی هنری شهردار قشم خبر داد:

تشکیل سازمان فرهنگی هنری شهرداری/ اصلاح چارت ها و اجرای عملیات عمرانی در اولویت

شهردار قشم از تشکیل سازمان فرهنگی هنری شهرداری قشم با تاکید بر استفاده از توانمندی افراد در جایگاه های مناسب
و همچنین توسعه اپو اجرای پروژه های عمرانی در شهر قشم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم به نقل از روابط عمومی شهرداری، میرداد میردادی در نشست خبری که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر قشم برگزار شد با ارائه گزارشی از عملکرد سه ماهه شهرداری به ایجاد سازمان حمل و نقل در چارت شهرداری قشم اشاره کرد و افزود: طی 60 سالی که از حضور شهرداری در جزیره قشم می گذرد حوزه حمل و نقل عمومی در چارت سازمانی شهرداری تعریف نشده بود و برای اولین بار پس از گذشت سال ها این مدیریت دارای مدیرعامل مستقل و پست سازمانی می باشد.
شهردار قشم با تاکید بر نیاز مبرم قشم به ایجاد مراکز فرهنگی و هنری از تشکیل سازمان فرهنگی هنری در شهرداری قشم خبرداد و افزود: وجود فرهنگسراها و مراکز فرهنگی هنری در رشد و بالندگی جوانان، پرورش و کشف استعدادها به عنوان یک ضرورت به شمار می رود.
وی همچنین اشاره کرد: با توجه به درآمد اندک شهرداری در سال‌های اخیر، با مدیریت صحیح موفق به کاهش هزینه ها شده ایم .
میردادی با تاکید بر کاهش هزینه های جاری و بهره گیری از بودجه موجود در هزینه های عمرانی به اجرای بتن دکوراتیو از میدان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تا اسکله شهید ذاکری، ورودی شهر با هزینه 5 میلیارد و 150 میلیون ریالی و پیشرفت فیزیکی 90 درصدی خبرداد و افزود: آسفالت معابر خاکی از برنامه های در دست اقدام شهرداری است که طی یک هفته آینده به مناقصه گذاشته خواهد شد .
وی از آغاز عملیات احداث پیاده رو در ضلع غربی بلوار شهید رجایی با هزینه 5 میلیارد و دویست میلیون ریال، نصب ناودان های منازل در محله چابهار با هدف هدایت آب های سطحی ناشی از بارندگی با هزینه یک میلیارد ریال، احداث پارک مهر و پارک مرجان، اجرای روشنایی با همکاری اداره برق و اجرای حصارکشی در محله فینی ها به عنوان بخشی از اقدامات انجام شده در این مدت یاد کرد.
شهردار قشم همچنین قیمت گذاری بر روی 40 غرفه شهرداری توسط کارشناس دادگستری، انعقاد تفاهم نامه با برخی از بانک ها به منظور ارائه تسهیلات بلند مدت برای نوسازی و بازسازی بافت های فرسوده با تنفس دو ساله برای پرداخت اقساط، افزایش تعداد آمبولانس های آرامستان با خرید دو دستگاه آمبولانس جدید در آینده نزدیک، قرار دادن تمامی مناقصات در سامانه از ابتدای آبان ماه و تشکیل سازمان آرامستان ها را از دیگر اقدامات انجام شده در سهدناهداخیر دانست.
وی اظهار داشت: خرید هزار تن آسفالت در راستای لکه گیری آسفالت خیابان ها، خرید یک دستگاه لودر به ارزش 30 میلیارد ریال از دیگر فعالیت های شهرداری قشم در سه ماه گذشته است.
وی تاکید کرد: با توجه به بارندگی های اخیر در راستای مدیریت بحران در دو منطقه بازار قدیم و محله چابهار نیروهای شهرداری در حال آماده باش می باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا