اجتماعیاخبار مهم

کارگران با تاسی از مکتب حاج قاسم حماسه آفریدند/ خدا را شاکرم که منتخب مردم شریف قشمم

رییس شورای اسلامی شهر قشم با صدور پیامی از تلاش ها و از جان گذشتگی کارگران، همراهی و صبوری مردم و همدلی مسوولان در مدیریت بارندگی بی سابقه سالهای اخیر تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم، حبیب بازماندگان قشمی در این پیام گفت: آرامش و بازگشت شرایط عادی زندگی شهروندان حاصل تلاش و از جان گذشتگی کارگران زحمتکش می باشد که زیر غرش رعد و برق سهمگین و بارش سیل آسا در بدترین شرایط جوی، تمامی مشکلات خود را فراموش و با ایمان و ایثار خود در سایه توکل و تدبیر به جنگ سیلاب ها رفته و آن را در مسیر مهار و کنترل خود قرار دادند و بار دیگر نقش اتحاد و همبستگی و در کنار هم بودن را به اثبات رساندند.
مردم نجیب و خداشناس قشم‌‌ فرهنگ غنی خود را به منصه ظهور گذاشتند و با صبوری نجیبانه دعایمان‌ کردند‌ و با پیام‌های محبت آمیز تنهایمان‌ نگذاشتند‌ خدا‌ را‌ شاکرم که‌ منتخب‌ این مردم‌ شریفم و از همه مردم فهیم و صبور قشم صمیمانه تشکر می کنم.
جا دارد از امام جمعه محترم شهرستان، مدیرعامل محترم سازمان منطقه آزاد، فرماندار جهادی و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان جان برکف که با حضور جهادی خود در میدان باعث قوت قلب شهردار پرتلاش و مجموعه خدوم آن شدند؛ تشکر و قدردانی می نمایم. خدا یارتان که با تاسی از مکتب مردِ میدان “حاج قاسم” پا در میدان گذاشتید و حماسه یکرنگی؛ اتحاد و همبستگی را آفریدید.
دست تک تک کارگران را به گرمی می فشارم. خدا قوت، حق یارتان
14/10/1400
حبیب بازماندگان قشمی
رییس شورای اسلامی شهر قشم

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. ب نوبه خود از تمامی کادر شهرداری و شورا تشکر دارم ممنونم که همراه بودید و هستید

  2. ب نوبه خود از تمامی عزیزان در کادر شهرداری و شورا تشکر دارم ممنونم که همراه بودید و هستید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا