فرهنگی هنری

۳۲۳ محصول به مسابقه محصولات صنایع دستی قشم ارسال شد

دبیر مسابقه محصولات فرهنگی، هنری و صنایع دستی قشم گفت: نخستین مسابقه محصولات فرهنگی، هنری و صنایع دستی قشم برگزار و ۳۲۳ محصول به دبیرخانه این مسابقه ارسال شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم به نقل از ایرنا میترا رنجبر در آیین تقدیر از برگزیدگان این مسابقه افزود: ۱۲۵ هنرمند به صورت تک نفره در این مسابقه شرکت کردند و علاوه بر آن ۶ شرکت تعاونی، پنج کارگاه صنایع دستی و ۲ فروشگاه نیز آثار خود را به دبیرخانه فرستاند.

وی با اشاره به شرکت ۱۲ روستا در این مسابقه ادامه داد: با بررسی آثار، در نهایت تعداد ۲۹۰ محصول برای عرضه در نمایشگاه انتخاب شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم نیز گفت: با برگزار نخستین مسابقه محصولات فرهنگی، هنری و صنایع دستی قشم، نمایشگاه دایمی با هدف عرضه این محصولات در قشم دایر شد.

حامد بی آزار افزود: ۱۵ محصول به عنوان آثار برتر این مسابقات شناخته شدند که جمیله محمد زاده، فتحیه رضوانی،نازنین یوسف زاده، راحله احمدی رمچاهی و آمنه یحیی پور قشمی از جمله افرادی بودند که آثار آنان برگزیده شد.

وی ادامه داد: خدیجه فتاحی، غنیمه آژینه، انیسه صالحی نژاد، تهمینه نادری و زیبا قاسمی از دیگر هنرمندان برگزیده بودند که مورد تجلیل قرار گرفتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم تصریح کرد: آثار محبوبه رنجبر، صیفوره احمدی نژاد، عالیه سفاری، زهره شاهدی گورانی و زهرا سوری نیز به عنوان آثار برتر مورد تقدیر قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا