اخبار مهم امام جمعه قشم:

شناساندن اساتید دانشگاه دفاع مقدس به جامعه یک واجب عینی است

امام جمعه قشم گفت: دفاع مقدس دانشگاهی بود که شناساندن اساتید آن به جامعه یک واجب عینی است
حجت الاسلام غلامرضا حاجبی روز چهارشنبه در دیدار بسیج اقشار سپاه قشم که به مناسبت گرامی داشت هفته دافع مقدس صورت گرفت با اشاره به اینکه انسان های سلحشوری که در دفاع مقدس حضور داشتند برخی در بین ما مهجور مانده اند اظهار کرد: وجود انسان های مقدس با رفتارهای ارزشمند و مقدسی که انجام داده بودند دفاع ما در جنگ تحمیلی را مقدس کرده است.
وی با اشاره به اینکه تواضع و گریه های شبانه، شجاعت و رشادت روزانه و تیزهوشی رزمندگان آن ها را مقدس کرده بود افزود: شهدا اساتید دانشگاه های دفاع مقدس، رفتار و سیره آن ها محتوی درسی این دانشگاه و ما و نسل های آینده دانشجویان آن هستیم
امام جمعه قشم با بیان اینکه شناساندن اساتید این دانشگاه به جامعه یک واجب عینی است تاکید کرد: در خصوص این مسئله آنگونه که باید گفته نشده اگر چه تلاش هایی صورت گرفته اما کافی نبوده و ما هنوز راه نرفته در این وادی بسیار داریم.
وی با تاکید بر رهبری امام راحل ( ره) در دفاع مقدس افزود: در جنگ گاه ولی خدا زعامت و رهبر را به دست دارد و گاه طاغوت و زمانی که زعامت با ولی خدا باشد از این جنگ تعبیر به جهاد می شود.
امام جمعه قشم با بیان اینکه ما از جنگ شرمسار و پشیمان نیستیم افزود: باید در هر حرکت اجتماعی به اهداف و آرمان ها و پیشینه آن نگاه کرد که در دفاع مقدس پیشنیه آن به کربلا و آینده آن به مهدویت و آزادی بخشی می رسد.
وی خاطر نشان کرد: در حوزه مدیریتی جامعه نگاه امروز نیز ما به نگاه نرم افزاری دفاع مقدس نیاز داریم، امروز جهاد و دفاع مقدس و سنگر ما پشت میزهای مدیریتی است و باید با همان محتوی و نگاه نرم افزای و کوشش و تلاش شبانه روزی در راه اعتلای جامعه گام برداریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا