اقتصادی به مناسبت روز ملی اصناف:

تخفیف 20 تا 30 درصدی تمدید و صدور پروانه اصناف قشم

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم از تخفیف 20 درصدی تمدید پروانه کسب و 30درصدی برای صدور آن به مناسبت روز ملی اصناف در این منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم، هرمز امیری با اعلام این خبر، بیان کرد: اين تخفیف‌ها با دستور مديرعامل سازمان و تاييد معاونت اقتصادی و هيات مديره به مناسبت روز ملی اصناف (یکم تیرماه) و با هدف حمایت از کسب‌ و کارهای آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا در قشم، در دستور کار مدیریت بازرگانی و اصناف قرارگرفته است.
وی ادامه داد: این تخفیف‌ها به مدت یک ماه از یکم تا 31 تیرماه سال جاری به‌عنوان هديه اين سازمان به فعالان اقتصادي قشم لحاظ می‌گردد.
مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: تمامي اصناف و كسبه جزيره قشم از اين فرصت می‌توانند درزمینه تمديد پروانه كسب با تخفيف 20 درصدي و تقاضاي صدور پروانه كسب با استفاده از تخفيف 30 درصدي بهره ببرند.
به گفته امیری؛ تمامی کسبه و اصناف برای استفاده از معافیت مالیاتی پیش‌بینی‌شده جهت فعالیت در منطقه آزاد قشم باید برای اخذ مجوز کسب و پیشه از مدیریت بازرگانی و اصناف این سازمان، اقدام کنند.
وی بابیان اینکه خوشبختانه مردم و بازاریان موارد بهداشتی را به‌خوبی رعایت می‌کنند، از بازاریان، مجتمع‌های تجاری و اصناف فعال به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد.
مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم در پایان اظهار داشت: تلفن گویای 52520100- 0763 این مدیریت به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت انتقادات، شکایات و پیشنهادات مردم و کسبه جزیره قشم است.
نخستین روز تیرماه به‌عنوان روز ملی اصناف نام‌گذاری شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا